تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، کاردانو و مونرو

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، کاردانو و مونرو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2439 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، کاردانو و مونرو

درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها در بالای سطح مقاومتی ۱۱.۵ هزار دلاری شوند، بیت کوین ممکن است به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۰ برسد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

خروج از مثلث متقارن در تاریخ ۸ اکتبر باعث افزایش خریدها شد و گاوها موفق شدند قیمت ها را به بالای سطح مقاومتی ۱۱۱۷۸ دلاری در ۱۰ اکتبر افزایش دهند. با وجود موفقیت گاوها، اما خرس ها نیز دست از تلاش برنداشته و در تلاش هستند قیمت ها را کاهش دهند.

نمودار روزانه بیت کوین

زمانی که قیمت ها افت کرده بود،‌ گاوها شروع به خرید کردند و اجازه ریزش به زیر سطح ۱۱۱۷۸ دلاری را ندادند. این مسئله نشان می دهد که تمایل تریدرها از فروش به هنگام افزایش قیمت ها به خرید در قیمت های پایین تغییر یافته است. متحرک های میانگین ساده و نمایی روند صعودی به خود گرفته اند و شاخص RSI نیز با قرار داشتن در سطح ۶۴ نشان دهنده دست برتر گاوها در بازار این رمزارز است.

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها بالاتر از سطح مقاومتی ۱۱۵۰۰ دلاری شوند، ایستگاه بعدی بیت کوین، سطوح قیمتی ۱۲۰۰۰ و ۱۲۴۶۰ دلاری خواهد بود. اما درصورتی که قیمت ها از سطح مقاومتی پیش رو کاهش یابد،بیت کوین در بازه فشرده ۱۱۱۷۸ – ۱۱۶۶۸ دلاری قرار خواهد گرفت. ریزش از سطح ۱۱۱۷۸ دلاری نشان از ضعف در کوتاه مدت خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

در تاریخ ۱۰ اکتبر، خرس ها از سد مقاومتی ۰.۲۶ دلاری پیش رو دفاع کردند اما موفق به حفظ فشار فروش نشدند. این مسئله نشان می دهد که گاوها در هر فرصتی که قیمت ها کاهش می یابد، شروع به خرید می کنند.

نمودار روزانه ریپل

نمودار روزانه ریپل

درصورت عبور از سطح ۰.۲۶ دلاری، قیمت ها به سطح ۰.۳ دلاری افزایش خواهد یافت. میانگین های متحرک نمایی و ساده روند صعودی دارند و شاخص RSI نیز مثبت است و در سطح ۶۰ قرار دارد که نشان می دهند گاوها نسبت به خرس ها دست برتر را دارند. در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴ دلاری) شوند، خرس ها کنترل بازار را بدست خواهند گرفت.

تحلیل کاردانو (ADA)

عدم موفقیت خرس ها در حفظ قیمت ها زیر سطح ۰.۹ دلاری در تاریخ ۷ تا ۹ اکتبر باعث شد گاوها شروع به خرید کنند و قیمت ها را به بالای سطح میانگین های ساده و نمایی افزایش دهند.

نمودار روزانه کاردانو

میانگین های متحرک نمایی و ساده روند صعودی دارند و شاخص RSI نیز مثبت است و در سطح ۶۲ قرار گرفته که نشان می دهند گاوها کنترل بازار را در دست خود دارند. درصورتی که گاوها موفق به حفظ روند کنونی شوند،‌ قیمت ها تا ۰.۱۳ دلار افزایش خواهد یافت. اما درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین ها کاهش یابد، نشان می دهد که افزایش قیمت ها به سطح ۰.۱ دلاری دام گاوی بوده است. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر سطح ۰.۱ دلاری شوند، ارزش این رمزارز تا ۰.۹ دلار کاهش خواهد یافت.

تحلیل مونرو (XMR)

مونرو در روند صعودی قرار گرفته است و میانگین های ساده و نمایی نیز شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد . گاوها در تلاش هستند که قیمت ها را به سطوح ۱۴۰ دلاری و سپس ۱۵۰ دلاری افزایش دهند.

نمودار روزانه مونرو

نمودار روزانه مونرو

در روندهای صعودی قدرتمند، معمولا اصلاح بازار به مدت یک تا سه روز طول می کشد و گاوها به کاهش قیمت ها به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰۵.۹ دلاری) به عنوان فرصتی برای خرید کم ریسک نگاه می کنند. در صورتی که گاوها موفق به حفظ سلطه خود بر بازار نشوند و قیمت ها به زیر سطح ۱۲۱.۴ دلاری کاهش یابند، خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت ها را به ۱۰۵ دلاری و کمتر کاهش دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx