تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1919 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

درصورتی که بیت کوین وارد کانال ۳۰ هزار دلاری بشود، روند حرکتی آلت کوین ها نیز قدرت خواهد گرفت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در روند صعودی قرار دارد و خریداران به هنگام کاهش قیمت ها حجم خرید خود را افزایش می دهند. وضعیت نمودار در تاریخ ۳۱ دسامبر نشان می دهد که خرس ها به دنبال ایجاد اصلاح بودند اما موفق نشدند.

نمودار روزانه بیت کوین

اما روند صعودی قدرتمند چند روز گذشته شاخص RSI را در محدوده اشباع خرید قرار داده است. این مسئله نشان می دهد که ممکن است قبل از اینکه بیت کوین به بازه ۳۰ هزار دلاری صعود کند، شاهد اصلاح جزیی باشد. اگر بیت کوین از بازه ۳۰ هزار دلاری عبور کند، این ارز می تواند به روند صعودی خود ادامه بدهد و حتی تا ۳۷ هزار دلار نیز پیش روی کند. درصورتی که بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار نزول کند، روند نزولی تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۸۴۲ دلار) ادامه خواهد داشت. اگر بیت کوین از این سطح به صعود خود ادامه دهد، این مسئله حاکی از سالم ماندن روند صعودی خواهد بود. اما در صورت نزول به زیر این سطح، سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۰۶۱۴ دلار) ممکن خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

وضعیت شکل گرفته در نمودار در ۳۰ و ۳۱ دسامبر حاکی از عدم تصمیم گیری در بین خرس ها و گاوها است. نتیجه این مسئله آغاز رالی جدیدی بود.

نمودار روزانه ریپل

در روندهای نزولی قدرتمند، تریدرها به رالی ها به عنوان فرصتی برای فروش نگاه می کنند.  میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهند خرس ها قدرت را به دست گرفته اند. در نتیجه، این تلاش اخیر برای صعود ممکن است با مقاومت شدیدی در بازه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۵ دلار) رو به رو شود. درصورتی که ریپل از این سطح نزول کند، خرس ها برای تداوم روند نزولی تلاش خواهند کرد. اگر این ارز به زیر ۰.۱۷ سقوط کند، می توان انتظار تداوم روند نزولی تا ۰.۱۰ دلار را داشت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۲۸ دسامبر بیت کوین کش از مقاومت ۳۷۰ دلاری پیش روی خود تنزل کرد و زیر سطح حمایتی ۳۵۳ دلاری در ۳۱ دسامبر قرار گرفت. در حال حاضر گاوها برای حفظ قیمت ها بالای بازه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۳ دلار) تلاش می کنند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که قیمت افزایش پیدا کند، گاوها بار دیگر برای عبور از مقاومتی ۳۷۰ دلاری تلاش خواهند کرد. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری گاوها است. با عبور این ارز از بازه ۳۷۰ دلاری، می توان انتظار افزایش قیمت ها تا ۳۴۰ و ۵۰۰ دلار را داشت. اما درصورت کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این آلت کوین در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک در یک کانال نزولی قرار گرفته است. عدم موفقیت خرس ها در حفظ قیمت زیر بازه حمایتی ۱۱.۲۹ دلاری باعث افزایش خرید شده است. در حال حاضر گاوها برای افزایش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲.۱۳ دلار) تلاش می کنند.

نمودار روزانه چین لینک

درصورتی که گاوها موفق شوند، این رمزارز موفق است تا بازه مقاومتی این کانال صعود کند. عبور از این بازه و مقاومت ۱۳.۲۸ دلاری، روند صعودی جدیدی را شکل خواهد داد که ممکن است تا ۱۶.۳۹ دلار پیش روی کند. هرچند که در صورت نزول قیمت به زیر سطوح فعلی و یا بازه مقاومتی کانال، خرس ها بار دیگر برای سقوط بیشتر تا زیر سطح حمایتی ۱۱.۲۹ دلاری تلاش خواهند کرد. اگر خرس ها موفق بشوند، این رمزارز ممکن است تا ۱۰ و سپس ۹.۶۰ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx