تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1936 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

در حال حاضر برخی از آلت کوین ها در تلاش هستند که وضعیت خود را در بازار بهبود ببخشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۳ دسامبر اتریوم از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۶ دلار) موفق به افزایش قیمت خود شد که نشان می دهد گاوها در سطوح پایین مشغول خرید بودند. در ۲۵ دسامبر نیز این ارز موفق به عبور از بازه ۶۲۲.۸ دلاری شد که نشان می دهد اصلاح ممکن است پایان یافته باشد.

نمودار روزانه اتریوم

در ۲۷ دسامبر روند حرکتی اتریوم قدرت گرفت و از بازه مقاومتی ۶۷۶.۳ دلاری پیش روی خود عبور کرد. این موضوع نشان می دهد که روند صعودی ادامه داشته و هدف بعدی رسیدن به ۸۰۰ دلار است. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که اتریوم به زیر بازه حمایتی ۶۲۲.۸ دلاری نزول کند، این مسئله حاکی از نزولی شدن روند حرکتی اتریوم خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که بایننس کوین را بالای بازه مقاومتی ۳۵.۶۹ دلاری حفظ کنند. در صورتی که گاوها موفق به انجام این مهم بشوند، این ارز دیجیتال ممکن است به بالاترین سطح خود یعنی ۳۹.۵۹ دلار برسد.

نمودار روزانه بایننس کوین

انتظار می رود که خرس ها از بازه ۳۹.۵۹ دلاری با قدرت دفاع کنند اما میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. اگر این آلت کوین از این بازه عبور کند، روند حرکتی قدرت خواهد گرفت و می تواند تا بازه ۵۰ دلاری به صعود خود ادامه دهد. اما درصورتی که این رمزارز از سطوح فعلی خود نزول کند و به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۰ دلار) سقوط کند،‌ این مسئله نشان خواهد داد که در سطوح بالا تریدرها به قصد کسب دست سود دست به فروش زده اند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در چند هفته گذشته پولکادات در بازه ۳.۵۳ – ۵.۶۰ دلاری معامله شده است. امروز این رمزارز موفق به افزایش قیمت خود از ۵.۶۰ به ۶.۳۰ دلار شد.

نمودار روزانه پولکادات

اگر پولکادات موفق به حفظ قیمت خود در این بازه بشود، ممکن است روند صعودی جدیدی شکل بگیرد و تا بازه ۶.۸۶ و سپس ۷.۶۷ دلاری صعود کند. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در بالای ۶۸ قرار دارد که حاکی از برتری گاوها هستند. انتظار می رود که خرس ها از بازه ۶.۸۶ دلاری دفاع کنند، و درصورتی که گاوها این ارز را بالای ۶ دلار حفظ کنند، این مسئله حاکی از حفظ قدرت روند صعودی خواهد بود. اما درصورت نزول به ۵.۶۰ دلار، روند حرکتی نزولی خواهد شد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۲۵ دسامبر لایت کوین از بازه ۱۲۴.۱ دلاری عبور کرد که نشان دهنده تداوم روند صعودی است. در صورت تداوم صعود، این ارز می تواند تا ۱۶۰ دلار پیش روی کند.

نمودار روزانه لایت کوین

اما خرس ها تسلیم نشده و در تلاش هستند که پیش روی این آلت کوین را در بازه مقاومتی ۱۴۰ دلاری متوقف کنند. درصورتی که خرس ها باعث سقوط و حفظ لایت کوین به زیر بازه ۱۲۴.۱ دلاری بشوند، سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰۷ دلار) ممکن خواهد بود. اما درصورتی که گاوها از بازه ۱۲۴.۱ دلاری دفاع کنند، این مسئله نشان می دهد که گاوها این سطح را به یک سطح حمایتی تبدیل کرده اند. این موضوع می تواند احتمال صعود به ۱۴۰ و سپس ۱۴۵ دلار را افزایش بدهد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند مسیر صعود هموار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx