تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و مونرو

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و مونرو
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1907 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و مونرو

در صورتی که بیت کوین در روزهای آتی اصلاح شود یا به ثبات برسد،‌ این موضوع می تواند برای برخی از آلت کوین ها مفید باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲۵ نوامبر بیت کوین از بازه مقاومتی ۲۴۳۰۲ دلاری پیش روی خود عبور کرد و روند صعودی تداوم داشت. هدف پایانی این صعود رسیدن به سطح ۲۸۶۶۴ دلاری است که روز گذشته بیت کوین موفق به صعود تا ۲۸۴۱۹.۹ دلار شد.

نمودار روزانه بیت کوین

صعود بی وقفه بیت کوین باعث شده آن دسته از تریدرهایی که منتظر کاهش قیمت ها بودند، وارد بازار شوند. همچنین به لطف حضور سرمایه گذاران سازمانی، روند صعودی بیت کوین در روزهای اخیر حفظ شده است. هرچند که بیت کوین نمی تواند با این سرعت به روند صعودی خود ادامه بدهد. احتمال می رود که با نزدیک شدن به بازه ۳۰ هزار دلاری، با افزایش علاقه برای فروش به منظور کسب سود اصلاح بیت کوین شروع شود.

درصورتی که کند شدن روند صعودی به طور محسوسی ادامه داشته باشد، تریدرهای کوتاه مدت ممکن است برای خروج از بازار عجله کنند و این موضوع باعث کاهش قیمت بیت کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲۶۱۳ دلار) شود. درصورتی که این بازه حمایتی حفظ شود، گاوها دوباره برای صعود بیت کوین تلاش خواهند کرد.از طرف دیگر، درصورتی که بازه حمایتی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شکسته شود، بیت کوین ممکن است تا ۲۰ هزار دلار سقوط کند و همین مسئله باعث شود تریدرها دیگر به دنبال قیمت های بالا نباشند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در روندهای صعودی قدرتمند معمولا تریدرها حجم خریدهای خود را با نزول قیمت ها تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰۵ دلار) افزایش می دهند. این موضوع دقیقا در ۲۳ دسامبر اتفاق افتاد. در نتیجه لایت کوین بازگشت قدرتمندی در ۲۴ دسامبر داشت و موفق شد از بازه مقاومتی ۱۲۴.۱ دلاری پیش روی خود عبور کند.

نمودار روزانه لایت کوین

در این روند صعودی هدف ابتدایی لایت کوین رسیدن به ۱۴۵ دلار است. درصورتی که گاوها قیمت ها را بالای بازه ۱۲۴.۱ دلاری حفظ کنند، صعود تا ۱۸۰ دلار ممکن خواهد شد. میانگین های متحرک نمایی شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید وجود دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. اما در صورتی که لایت کوین از سطوح فعلی یا مقاومت پیش روی خود نزول کند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در چند روز گذشته بیت کوین کش بارها برای عبور از بازه مقاومتی ۳۵۳ دلاری پیش روی خود تلاش کرده است. اگرچه گاوها دوبار موفق به انجام این مهم شدند اما در حفظ قیمت ها موفق نبودند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

این مسئله نشان می دهد که خرس ها حجم فروش را با رسیدن این رمزارز به بازه ۳۵۳ دلاری افزایش می دهند. اما نکته مثبت افزایش حجم خرید توسط گاوها زیر بازه ۲۸۰ دلاری است که زمینه را برای صعود تا ۳۵۳ دلار فراهم کرده است. درصورتی که این اتفاق بیفتد، بیت کوین کش مسیر خود را برای رسیدن به ۵۰۰ دلار شروع خواهد کرد.

انتظار می رود که خرس ها با ایجاد مقاومت های ۴۰۹ و ۴۳۰ دلاری، مسیر را برای گاوها ناهموار کنند. درصورتی که گاوها از این موانع عبور کنند، روند حرکتی قدرت خواهد گرفت. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۱ قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل شرایط را به دست گرفته اند.

تحلیل مونرو (XMR)

وضعیت نمودار در ۲۳ دسامبر نشان می دهد که تریدرها بعد از رسیدن مونرو به هدف ۱۶۷ دلاری، به قصد کسب سود دست به فروش زده اند.

نمودار روزانه مونرو 

هرچند که نکته مثبت خرید گاوها با نزول قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵۱ دلار) در ۲۴ دسامبر بود. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند دیدگاه نسبت به این ارز همچنان مثبت و صعودی است. با نگاه به نمودار می توان متوجه شد که گاوها به هنگام کاهش قیمت خرید می کنند.

اگر مونرو بتواند قیمت خود را بالای ۱۷۰ دلار حفظ کند، این ارز می تواند تا ۱۹۷ دلار پیش برود و خود را به بازه مقاومت روانی ۲۰۰ دلاری نزدیک کند. اما برعکس در صورتی که سطوح قیمتی فعلی حفظ نشوند و مونرو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، می توان انتظار سقوط تا ۱۳۵ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx