تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1855 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

به نظر می رسد که در حال حاضر بیت کوین در حال استراحت است و در همین حال آلت کوین ها در تلاش هستند که فاصله خود را با بیت کوین کاهش بدهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

با توجه به وضعیت شکل گرفته در نمودار می توان گفت که در ۲۷ تریدرها بالای بازه ۲۷ هزار دلاری برای کسب سود دست به فروش زده اند. و این مسئله باعث شده که گاوها سعی کنند که قیمت بیت کوین را بالای بازه ۲۷ هزار دلاری حفظ کنند.

نمودار روزانه بیت کوین

درصورتی که بیت کوین به زیر ۲۵۸۱۹ دلار نزول کند، سقوط تا بازه حمایتی ۲۴۳۰۲ دلاری و سپس میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲۹۵۱ دلار) ممکن خواهد بود. اگر بیت کوین بازگشت قدرتمندی از این سطح داشته باشد، این مسئله نشان خواهد داد که روند صعودی قدرت خود را همچنان حفظ کرده است. اما درصورتی که بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، احتمال دارد این ارز با اصلاح عمیق تری روبه رو شود و تا ۱۹۵۷۷ دلار سقوط کند. اما برخلاف این نظریه، درصورتی که قیمت بیت کوین از ۲۸۴۱۹ دلار عبور کند، این رمزارز می تواند تا ۳۰ هزار دلار صعود کند. انتظار می رود که بیت کوین با مقاومت شدیدی در این بازه رو به رو شود.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در روند نزولی قرار گرفته است. این آلت کوین در۲۳ دسامبر به زیر سطح حمایتی بحرانی نزول کرد و شدت گرفتن حجم فروش باعث سقوط شدید ریپل به ۰.۲۱ دلار شد.

نمودار روزانه ریپل

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۲ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهند خرس ها دست بالا را دارند. زمانی که دیدگاه منفی باشد، کوچکترین افزایش قیمت با فروش مواجه می شود. این موضوع دقیقا در ۲۵ دسامبر اتفاق افتاد و ریپل به زیر ۰.۳۸ دلار نزول کرد. در حال حاضر گاوها برای افزایش و حفظ قیمت در بازه ۰.۲۵ دلاری تلاش می کنند. درصورتی که موفق شوند، ریپل در بازه ۰.۲۵ – ۰.۳۸ دلاری در روزهای آتی معامله خواهد شد. اولین نشانه از قدرت گرفتن ریپل می تواند صعود و عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باشد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که از بازه مقاومتی ۳۷۰ دلاری پیش روی خود عبور کنند. درصورتی که موفق به انجام این کار شوند، این موضوع نشانه بسیار خوبی می تواند باشد چون در دو تلاش قبلی خود بیت کوین کش موفق نشده و روند نزولی داشته است.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۴ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که بیت کوین کش از بازه ۳۷۰ دلاری عبور کند، این آلت کوین می تواند تا ۴۰۹ و سپس ۴۳۰ دلار صعود کند. اما برعکس، اگر خرس ها به خوبی از این بازه مقاومتی دفاع کنند و این ارز نزول شدیدی داشته باشد، این موضوع باعث خواهد شد که بیت کوین کش در روزهای آتی در بازه ۳۷۰ – ۲۵۵ دلاری قرار بگیرد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۲۳ دسامبر چین لینک به ۸.۰۵ دلار سقوط کرد اما این ارز همانگونه که از نمودار مشخص است توانست بازگشت قدرتمندی داشته باشد. گاوها در ۲۴ دسامبر حجم خرید خود را افزایش دادند که این مسئله نشان می دهد در سطوح پایین تقاضا بالا است.

نمودار روزانه چین لینک

عدم موفقیت خرس ها در حفظ چین لینک زیر بازه ۱۱.۲۹ دلار باعث خرید از سوی گاوها شد که در ۲۷ دسامبر موفق شدند قیمت این رمزارز را تا ۱۳.۲۴ دلار افزایش بدهند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار گرفته است که نشان دهنده برقراری توازن بین عرضه و تقاضا هستند. درصورتی که گاوها چین لینک را از خط روند نزولی خارج کنند، گاوها کنترل شرایط را به دست خواهند گرفت. اما برعکس، در صورت سقوط به زیر ۱۰ دلار، خرس ها به بازار مسلط خواهند شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx