تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، کاردانو، مونرو و کازماس

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، کاردانو، مونرو و کازموس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2453 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، کاردانو، مونرو و کازماس

سرمایه گذاران پس از آن که در چند روز گذشته با انبوهی از اخبار نامطلوب روبرو شدند نگران ثبات بازار رمزارزها هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

با در نظر گرفتن رفتن صعودی میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۹۴۴۸ دلار)، می توان گفت که روند بلند مدت بیت کوین صعودی خواهد بود. اما در کوتاه مدت، مسطح بودن روند میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰۶۸۲ دلاری) و نزدیک به نقطه میانی بودن شاخص RSI نشان از تعادل بین عرضه و تقاضا هستند.

نمودار روزانه بیت کوین

در چند روز گذشته بیت کوین در بازه فشرده ۹۸۳۵ – ۱۱۱۷۸ دلاری قرار گرفته و هر ریزش یا صعود از این بازه تعیین کننده روند جدید بیت کوین خواهد بود. انتظار می رود که قیمت این ارز دیجیتال در چند روز آتی دست خوش تغییرات زیادی نشود. بنابراین تریدرها باید صبورانه منتظر خروج قیمت ها از بازه یاد شده باشند. درصورتی که قیمت ها از سطح ۱۱۱۷۸ دلاری افزایش یابند، قیمت ها در گام اول به سطح ۱۲۴۶۰ دلاری خواهند رسید. اما با ریزش از سطح ۹۸۳۵ دلاری، تریدرها برای فروش هجوم خواهند برد و قیمت ها افت شدیدی خواهند داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

در تاریخ ۲۳ سپتامبر معاملات کاردانو در سطح ۰.۰۸ دلاری به پایان رسید اما خرس ها موفق به نگهداری قیمت ها در سطوح پایین نشدند. در روز بعد یعنی ۲۴ سپتامبر قیمت ها به بالای میانگین متحرک بلند مدت افزایش یافت. این اتفاق نشان می دهد که گاوها از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۰۸ دلار) به شدت در حال دفاع هستند.

نمودار روزانه کاردانو

نمودار فوق نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند قیمت ها از سطح مقاومتی ۰.۱۰ دلاری افزایش یابد. اما تلاش گاوها با افزایش فروش توسط خرس ها مواجه شده است. روند نزولی میانگین های ساده و نمایی و منفی بودن شاخص RSI نشان می دهند که خرس ها دست برتر را در بازار در کوتاه مدت دارند. در صورتی که قیمت ها از سطح ۰.۰۸ دلاری ریزش کنند، خرس ها برای سقوط به زیر سطح حمایت بحرانی ۰.۰۷ دلاری تلاش خواهند کرد.

تحلیل مونرو (XMR)

در تاریخ ۲۹ سپتامبر مونرو از سد مقاومتی ۹۷.۷ دلاری عبور کرد و با گذشت چند روز حالا این سطح به عنوان سطح حمایتی برای این ارز دیجیتال عمل می کند.نمودار روزانه مونرو

روند صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹۷.۱ دلار) و مثبت بودن شاخص RSI نشان دهنده دست برتر گاوها در بازار است. انتظار می رود با تداوم روند صعودی، قیمت ها به سطوح ۱۱۳.۲ و سپس به ۱۲۱.۴ دلاری برسند. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا این سطوح شوند، با قدرت گرفتن روند صعودی، سطح بعدی قیمت ها ۱۴۰ دلار خواهد بود. اما در صورتی که قیمت ها به زیر ۹۳ دلار کاهش یابند، ممکن است شاهد سقوطی تا سطح میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه یعنی ۷۱.۷ دلاری باشیم.

تحلیل کازماس (ATOM)

کازماس نشان داده است که می خواهد روند صعودی به خود بگیرد. گاوها در تلاش هستند که به هدف ۷.۴ دلاری خود برسند. در صورت تحقق این هدف، گام بعدی رسیدن به سطح ۸.۸ دلاری است.

نمودار روزانه کازماس

نمودار روزانه کازماس

اما مسطح بودن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵ دلار) و نزدیک بودن شاخص RSI به نقطه میانی نشان از تعادل در عرضه و تقاضا هستند. بنابراین ممکن است تریدرها در روزهای آتی برای تغییر روند منتظر بمانند. در صورت ریزش قیمت ها،‌ سقوط به سطوح ۴.۵ دلاری و میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۳.۶ دلاری) محتمل خواهد بود. نمودار فوق نشان می دهد که گاوها با افزایش خریدها تلاش کردند که قیمت ها را افزایش دهند. در صورت موفقیت گاوها، هدف بعدی رسیدن به سطح ۵.۵ دلاری خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx