تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین، مونرو و دش

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین، مونرو و دش
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1738 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین، مونرو و دش

بعد از نزول دوباره بیت کوین به زیر کانال ۳۶ هزار دلاری، وضعیت لایت کوین، مونرو و دش با پیروی از بزرگترین ارز دیجیتال بازار منفی شد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین به عنوان ششمین رمزارز برتر بازار در زمان نگارش این مطلب در بازه ۱۳۴ دلاری معامله می شود که حاکی از کاهشی ۴.۳ درصدی در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته است. با نزول ۱۸ درصدی این ارز در یک هفته، لایت کوین یکی از آلت کوین هایی بوده است که بدترین عملکرد را در بین ۱۰ ارز برتر از نظر ارزش بازار داشته است.

نمودار لایت کوین

واضح است که اصلاح بیت کوین تاثیر منفی در عملکرد لایت کوین در روزهای اخیر داشته است. با این وجود شاخص MACD نشان می دهد که این ارز در کوتاه مدت می تواند روند صعودی به خود بگیرد. در این صورت می توان انتظار رسیدن این ارز به مقاومت ۱۴۸.۸۰ دلاری را داشت. با قرار داشتن شاخص RSI نزدیک به محدوده اشباع خرید روند صعودی احتمالی این ارز تایید می شود. با این وجود تعیین کننده اصلی روند حرکتی لایت کوین در روزهای آتی، بیت کوین خواهد بود. درصورت تداوم اصلاح بیت کوین، لایت کوین ممکن است تا بازه حمایتی ۱۲۴.۵ دلاری ریزش کند.

 تحلیل مونرو (XMR)

روند نزولی مونرو در بازه حمایتی ۱۵۷.۰۷ دلاری متوقف شد. این ارز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد ۶٪ کاهش در ارزش خود بوده است.

نمودار مونرو 

با اینکه گاوها امید به حفظ قیمت مونرو در بازه حمایتی یاد شده دارند، اما در صورت منفی شدن بازار می توان انتظار سقوط این ارز را تا بازه حمایتی بعدی (۱۴۳.۳۴ دلاری) داشت. شاخص RSI شیب صعودی دارد که نشان می دهد مونرو می تواند روند صعودی به خود بگیرد. در صورتی که ارزهای برتر بازار مانند بیت کوین و اتریوم تغییرات محسوسی را تجربه نکنند، انتظار می رود که این ارز در بازه فعلی خود به ثبات برسد.

تحلیل دش (DASH)

روند بهبود دش با منفی شدن بازار رمزارزها به صورت ناگهانی متوقف شد و این ارز به زیر بازه ۱۳۳ دلاری نزول کرد.

نمودار دش 

با این وجود عملکرد هفتگی این ارز حاکی از رشدی ۳۷.۹ درصدی است و بیانگر این موضوع است که افزایش حجم خرید سبب رشد قیمت این ارز دیجیتال بعد از بیانیه صرافی بیترکس شده است. گاوها در تلاش بوده اند که دش را در بازه حمایتی ۱۱۵.۸۲ دلاری حفظ کرده و نیم نگاهی نیز به بازه مقاومتی پیش روی خود داشته باشند. درصورتی که بازار رمزارزها مثبت شود، می توان انتظار صعود تا بازه ۱۵۹.۵ دلاری را داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx