تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1616 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و کاردانو

علیرغم اینکه بیت کوین اصلاح نسبتا عمیقی را تجربه کرد اما به نظر میرسد که به روند صعودی این ارز آسیبی وارد نخواهد شد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۱۰ ژانویه بیت کوین به بازه ۳۵۱۱۱.۵ دلار سقوط کرد اما به سرعت توانست قیمت خود را افزایش بدهد و به بازه ۳۸۱۶۱ دلار صعود کرد. با این وجود خرس ها تسلیم نشدند و حجم فروش را به شدت افزایش دادند.نمودار روزانه بیت کوین

بیت کوین به زیر بازه حمایتی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲۰۹۳ دلار) سقوط کرد و سقوط این ارز در بازه ۲۹۶۸۸ دلاری متوقف شد. درصورتی که قیمت بیت کوین بالای بازه ۲۹۶۸۸ دلاری حفظ شود، اصلاح بیت کوین بعد از روند صعودی بلند مدتی که داشت طبیعی خواهد بود. گاوها نیز برای افزایش دوباره قیمت و تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد.

اما درصورتی که خرس ها قیمت بیت کوین را به زیر بازه ۲۹۶۸۸.۱ دلاری کاهش بدهند، این ارز دیجیتال ممکن است تا بازه ۲۵۸۹۷ و سپس تا ۲۴۳۰۷ دلار سقوط کند. در این صورت می توان گفت که روند صعودی بیت کوین پایان یافته و این ارز باید روند حرکتی جدیدی را شکل بدهد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در چند روز گذشته لایت کوین برای عبور از بازه ۱۸۰ دلاری تلاش کرد اما موفق نبود و در نهایت با فروش به قصد کسب سود مواجه شد. در نتیجه فروش ها، لایت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۲ دلار) سقوط کرد.

نمودار روزانه لایت کوین

با وجود سقوط خود لایت کوین موفق شد دوباره قیمت خود را افزایش بدهد، اگر این ارز موفق به حفظ قیمت خود بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شود، احتمال صعود تا ۱۶۰ دلار افزایش می یابد. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، خرس ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت ها تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۰۸ دلار) تلاش خواهند کرد. درصورتی که خرس ها موفق شوند، این آلت کوین ممکن است تا ۱۰۰ دلار سقوط کند و روند حرکتی اش به طور کل تغییر کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در تاریخ ۹ ژانویه  از بازه مقاومتی ۵۱۵.۳ دلاری پیش روی خود عبور کرد و در ۱۰ ژانویه نیز صعود دیگری داشت که باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال به ۶۳۱.۷ دلار شد.

نمودار روزانه بیت کوین کش

اما با منفی شدن بازار و افزایش شدید فروش توسط تریدرها به قصد کسب سود، این ارز به زیر بازه ۵۱۵ دلاری سقوط کرد که خبر بدی برای این ارز محسوب می شود چون گاوها موفق نشدند این بازه را به یک بازه حمایتی  تغییر بدهند. انتظار می رود که در روزهای آتی بیت کوین کش در بازه ۳۷۰ – ۵۱۵.۳ دلاری قرار بگیرد. درصورتی که لایت کوین از بازه ۳۷۰ دلاری به بازه حمایتی ۳۵۳ دلاری نزول کند، احتمال سقوط تا ۲۵۰ دلار افزایش خواهد یافت. برای اینکه گاوها به بازار مسلط شوند، آنها باید قیمت بیت کوین کش را از بازه ۵۱۵.۳ دلاری افزایش بدهند.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو روز کاری خود را با نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۳ دلار) شروع کرد. اما وضعیت کندل استیک در نمودار نشان می داد که گاوها در حال دفاع و تلاش برای افزایش قیمت هستند.

نمودار روزانه کاردانو

درصورتی که تلاش های گاوها برای افزایش قیمت با موفقیت همراه باشد می توان انتظار صعود کاردانو را تا بازه ۰.۲۸ و سپس ۰.۳۴ دلاری داشت. اما درصورتی که افزایش قیمت فعلی این ارز از بازه ۰.۲۳ دلاری حفظ نشود، خرس ها برای پایین کشیدن این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند احتمال سقوط عمیق تر تا بازه ۰.۱۸ دلاری افزایش خواهد یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx