تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، دش و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، دش و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1978 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، دش و دوج کوین

با پایان یافتن روند نزولی اتریوم، انتظار میرود که قیمت این ارز دوباره به سطوح بالای ثبت شده قبلی افزایش یابد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

علیرغم میزان بالای فشار فروش در ۱۰ ژانویه، نمودارها حاکی از صعودی بودن اتریوم در بلند مدت بودند.

نمودار اتریوم

قبل از اینکه اتریوم با منفی شدن بازار شاهد کاهش ارزش خود باشد، این ارز برای خود بازه ای را بین سطح حمایتی ۹۷۵ دلاری و سد مقاومتی ۱۲۹۰ دلاری ایجاد کرد. بعد از رسیدن به سطوح قیمتی بالا، اتریوم از سطح اصلاحی ۳۸.۲٪ فیبوناچی عبور کرد. از آن زمان به بعد قیمت این دیجیتال شاهد افزایش جزیی بوده و زیر نقطه میانی بازه یعنی ۱۱۲۲ دلار معامله شده است. شاخص RSI در محدوده ۵۰ قرار دارد و انتظار می رود که اتریوم در روزهای آتی از بازه ۱۱۲۰ دلاری عبور کند و با تداوم روند صعودی، قیمت خود را تا سد مقاومتی ۱۲۹۰ دلاری افزایش بدهد.

تحلیل دش (DASH)

دش الگوی کنج صعودی تشکیل داد و زیر این الگو بسته شد که می تواند بیانگر این موضوع باشد که این ارز به سمت بازه حمایتی ۱۱۶ دلاری در حرکت است و یا احتمالا در بازه ۱۲۴ دلاری متوقف خواهد شد.

نمودار دش

در هر دو حالت روند حرکتی دش صعودی خواهد بود. شاخص های ADX و +DMI هر دو بالای ۲۰ قرار دارند که نشان دهنده قدرت حرکتی اتریوم در روند صعودی هستند. با توجه به اینکه حجم معاملات این ارز با افزایش اخیر قیمت دش کاهش یافته، انتظار می رود که این رمزارز در بازه مشخصی در نوسان باشد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

زمانی که دوج کوین موفق شد قیمت خود را به ۰.۰۱۴ دلار افزایش بدهد، شاخص MACD نشان دهنده روند نزولی برای این رمزارز بود و نزول این ارز به ۰.۰۰۷ دلار تاییدی بر این شاخص بود.

نمودار دوج کوین

با توجه به اینکه از حجم معاملاتی این ارز کاسته شده است، انتظار می رود که در روزهای آتی دوج کوین روند نزولی تدریجی داشته باشد. با منفی شدن روند حرکتی بیت کوین و اتریوم، باید انتظار کاهش قیمت دوج کوین را نیز داشت.

اخیرا، با منفی شدن ارزهای مطرح بازار، دوج کوین شاهد اصلاحی ۳۰ درصدی در ارزش خود بود که در بلند مدت می تواند برای این ارز دیجیتال مفید باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx