تحلیل ارزهای دیجیتال هج ترید، گراف و یو ام ای

تحلیل ارزهای دیجیتال هج ترید، گراف و یو ام ای
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2162 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال هج ترید، گراف و یو ام ای

به نظر می رسد کاربردهای مفید و پتانسیل رشد در آینده باعث افزایش قیمت هج ترید (HEDG)، گراف (GRT) و یو ام ای (UMA) شده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل هج ترید (HEDG)

روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در هفته های گذشته در جریان بوده و به فرصتی عالی برای درآمد تریدرها تبدیل شده است. درحالی که در ابتدا این روند صعودی بیشتر حول محور بیت کوین بود،‌ اما در روزهای اخیر، آلت کوین ها نیز در این روند رو به رشد قرار گرفته اند. در چنین شرایطی تریدرهای با تجربه سود خود را به حداکثر می رسانند.

اما تریدرهایی که تجربه و سرمایه کمتری دارند ممکن است به خوبی نتوانند از این فرصت پیش آمده استفاده کنند. در این شرایط هج ترید می تواند عاملی برای سودآوری این دسته از تریدرها باشد. در چند ماه گذشته هج ترید در روند نزولی شدیدی قرار داشت اما این ارز دیجیتال از بازه ۰.۳۶ دلاری در ۱۳ ژانویه به ۲.۴۰ دلار در ۱۴ ژانویه صعود کرد که حاکی از افزایشی ۵۵۷ درصدی در طی دو روز است.

نمودار هج ترید

بعد از چنین رشد قابل توجهی در مدت زمان کوتاهی فروش به قصد کسب سود دور از انتظار نبود. به همین دلیل این ارز دیجیتال شاهد نزول در ارزش خود بود. دم بلند کندل استیک در نمودار در روزهای ۱۸ و ۱۹ ژانویه نشان می دهد که حجم بالایی از خرید در سطوح پایین وجود دارد. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت این ارز به ۲ دلار شوند، گام صعودی بعدی این ارز با هدف ۳.۴۳ دلار ممکن است شروع شود.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. اما در صورت نزول این ارز به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، نظریه صعودی باطل خواهد شد. چنین اتفاقی ممکن است به این معنی باشد که رشد اخیر به دلیل پامپ و دامپ بوده است.

تحلیل گراف (GRT)

درصورتی که روند صعودی فعلی ادامه داشته باشد، نیاز به یک پروتکل غیرمتمرکز برای کوئری (Query) و ایندکس حجم بالایی از داده های بلاکچین افزایش پیدا می کند. از ماه ژوئن، تعداد کوئری ها در شبکه گراف از ۱ میلیارد به ۱۰ میلیارد در ماه نوامبر صعود کرده که حاکی از افزایشی ده برابری است. گراف معتقد است که این رشد احتمالاً افزایش خواهد یافت و به همین دلیل این شرکت در حال افزایش کارکنان خود است. محبوبیت رو به رشد این شرکت باعث شده که چندین تیم و متخصص جذب این شرکت بشوند.

در طی ۱۹ روز از زمان راه اندازی شبکه اصلی گراف، ۱ میلیارد دلار GRT استیک شده است. این موضوع نشان می دهد که تقاضای زیادی برای این توکن وجود دارد. این ارز از بازه ۰.۲۳ دلاری در ۱۲ ژانویه روند صعودی خود را آغاز کرد و در ۱۸ ژانویه به بازه ۰.۶۶ دلاری صعود کرد که حاکی از رشدی ۱۸۴ درصدی در یک هفته است. با این وجود خرس ها هنوز تسلیم نشده و در تلاش هستند که از بازه مقاومتی ۰.۶۵ دلاری دفاع کنند.

نمودار گراف

درصورتی که گاوها اجازه کاهش قیمت به زیر بازه ۰.۴۹ دلاری را ندهند، این مسئله نشان خواهد داد که در سطوح پایین حجم خرید افزایش یافته است. درصورتی که گراف موفق به افزایش قیمت خود از این سطح بشود، و تا بازه ۰.۶۵ دلاری صعود کند، این ارز می تواند تا ۱.۰۷ دلار صعود کند. هرچند که انتظار می رود در بازه ۰.۷۸ دلاری، گاوها با مقاومت خرس ها رو به رو بشوند. اما درصورت نزول این ارز به بازه ۰.۴۴ دلاری، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد و گراف در روزهای آتی در بازه مشخصی قرار خواهد گرفت.

تحلیل یو ام ای (UMA)

یو ام ای از ۷.۷۸ دلار در تاریخ ۱۳ ژانویه به بازه ۱۲.۸۰ دلاری در ۱۹ ژانویه صعود کرد که حاکی از رشدی ۶۲ درصدی در یک هفته است. خرس ها در حال حاضر در تلاش هستند که رالی را در بازه مقاومتی ۱۳.۲۲ دلاری متوقف کنند.

نمودار یو ام ای

هرچند که نکته مثبت این است که گاوها هنوز تسلیم نشده و تریدرها عجله ای برای فروش به منظور کسب سود ندارند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹.۵۱ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل را در دست دارند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت این ارز به بالای بازه ۱۳.۲۲ دلاری بشوند، یو ام ای ممکن است تا ۱۶.۳۰ و سپس ۱۹ دلار صعود کند. درصورت عبور قیمت از بازه ۲۰.۳۱ دلار، قدرت روند صعودی افزایش خواهد یافت. اما درصورتی که این ارز به زیر سطوح فعلی یا بازه مقاومتی پیش روی خود نزول کند و زیر بازه ۱۰ دلاری قرار بگیرد، این مسئله نشان خواهد داد که در سطوح بالا تقاضا وجود ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx