تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1616 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

با کاهش قیمت بیت کوین ارزش برخی از آلت کوین ها نیز تا سطح حمایت بحرانی سقوط کرده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین به زیر مثلث متقارن نزول کرده و گاوها در تلاش هستند که از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۶۲۶ دلار) دفاع کنند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به نقطه میانی نزول کرده که نشان دهنده بالانس بین تقاضا و عرضه است. درصورت سقوط بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این ارز ممکن است تا ۲۹۶۸۸.۱۰ دلار نزول کند. و اگر نزول بیت کوین ادامه داشته باشد و به سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷۵۹۶ دلار) برسد، احتمال سقوط هر چه بیشتر بیت کوین تا سطح ۲۲۱۰۶.۷ دلار افزایش می یابد.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۱۹ ژانویه ریپل بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۹ دلار) صعود کرد ولی گاوها در حفظ قیمت ها موفق نبودند که حاکی از فروش در رالی ها توسط تریدرها است.

نمودار ریپل

درصورتی که خرس ها قیمت ریپل را به زیر سطح حمایتی ۰.۲۵ دلاری کاهش بدهند، این ارز ممکن است تا ۰.۱۶ دلار نزول کند. در صورت تداوم روند نزولی سقوط تا ۰.۱۰ دلار ادامه خواهد داشت. اما درصورت دفاع از بازه حمایتی ۰.۲۵ دلاری و افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی، این ارز ممکن است تا ۰.۳۸ دلار صعود کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در ۱۹ ژانویه به بالای مقاومت ۵۳۹ دلاری صعود کرد. اما وضعیت نمودار حاکی از حجم بالای فروش توسط خرس ها است.

نمودار بیت کوین کش

درصورتی که گاوها قیمت این ارز را بالای بازه ۵۳۹ دلاری حفظ کنند، این ارز می تواند قیمت خود را تا ۶۳۰ دلار افزایش بدهد. اما درصورت نزول به زیر خط روند نزولی، با تسلط یافتن خرس ها به گاوها، بیت کوین کش حتی ممکن است تا سطح حمایت بحرانی ۳۷۰ دلاری نزول کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

درحال حاضر چین لینک در حال اصلاح پس از یک صعود قدرتمند است. این اصلاح سبب شد که این ارز حتی تا بازه ۲۰.۱۱ دلاری نزول کند، اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین مشغول خرید هستند.

نمودار چین لینک

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده دست بالای گاوها است. در صورت قرار گرفتن این ارز بالای بازه ۲۳.۷۶ دلار، روند صعودی ادامه خواهد داشت. چین لینک می تواند تا بازه های ۲۷ و ۳۰ دلاری صعود کند. اما برعکس، درصورتی که خرس ها قیمت این آلت کوین را زیر ۲۰.۱۱ دلار نگه دارند، این ارز ممکن است تا بازه ۱۷.۷۷ دلاری نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
افشین
افشین
3 سال ها قبل

به نظر میرسه حضور بایدن و وعده واکسیناسیون یکصد میلیون نفر در یکصد روز نخست قدرت باعث بشه تغییر رویه ها در فضای کسب و کار سرعت بگیره و به این ترتیب نیاز به نقدینگی بیشتر بشه. نقدینگی که به سمت طلا و ارزهای دیجیتال اومده بودن احتمالا به تدریج روند معکوس به خودشون بگیرن.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx