تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته

تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1302 نفر

تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته

بیت کوین شاهد سیو سود توسط تریدرها بوده؛ با این حال روند بلند مدت همچنان صعودی است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین الگوی پرچم شکل داده است، اما گاوها موفق به افزایش قیمت نشده اند. عدم موفقیت در عبور از مقاومت پیش رو ممکن است باعث فروش از سوی تریدرها شده باشد. همین موضوع قیمت را تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹,۶۷۹ دلار) کاهش داد.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

اگر خرس ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش بدهند، بیت کوین ممکن است تا خط حمایت این الگو نزول کند. اگر این حمایت مهم شکسته شود، بیت کوین ممکن است به حمایت بعدی ۵۲,۹۲۰ دلار سقوط کند.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای عبور از پرچم تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، بیت کوین می تواند تا بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۶۷,۰۰۰ دلار صعود کند. اگر این مقاومت نیز شکسته شود، احتمال صعود تا ۸۹,۴۷۶ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۹ اکتبر، اتریوم از سقف تاریخی خود ۴,۳۷۵ دلار عبور کرد. اما گاوها موفق به حفظ روند صعودی نشدند. خرس ها دوباره قیمت را به سطح شکست کاهش دادند.

تحلیل اتریوم

نمودار اتریوم

در این شرایط اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴,۰۱۰ دلار) نزول کند. اگر قیمت از این سطح دوباره افزایش یابد، می توان انتظار صعود تا ۴,۴۶۰ دلار را داشت.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، اتریوم در تداوم روند صعودی خود حتی می تواند تا بازه روانی ۵,۰۰۰ دلار نیز پیش روی کند.

اما برعکس، اگر اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، ممکن است قیمت تا ۳,۸۸۸ دلار کاهش یابد. برای اینکه خرس ها به بازار مسلط شوند، آنها باید قیمت را به زیر این حمایت کاهش بدهند.

در این صورت، اتریوم ممکن است حتی تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳,۵۶۴ دلار) سقوط کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در ۲۹ اکتبر از مقاومت پیش روی ۵۱۸ دلاری خود عبور کرد. اما گاوها موفق به استفاده از این موقعیت نشدند، که نشان می دهد در سطوح بالا تقاضا بسیار پایین است.

تحلیل BNB

نمودار بایننس کوین

در نتیجه، قیمت به زیر ۵۱۸ دلار دوباره کاهش یافت. اگر بایننس کوین زیر این سطح حفظ شود، ایستگاه بعدی ممکن است حمایت روانی ۵۰۰ دلار و سپس میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸۰ دلار) باشد.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، می توان گفت احساس همچنان مثبت است. در این صورت، گاوها دوباره برای عبور از محدوده مقاومتی ۵۱۸ – ۵۴۰ دلار تلاش خواهند کرد.

اما برعکس، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، می توان انتظار سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۳۱ دلار) را داشت.

تحلیل پالیگان (MATIC)

پالیگان در ۲۸ اکتبر، از بازه مقاومتی ۱.۷۱ – ۱.۷۹ دلاری پیش روی خود با قدرت عبور کرد. این صعود بیانگر آغاز یک روند صعودی جدید است.

تحلیل MATIC

نمودار پالیگان

معمولا بعد از عبور از یک مقاومت مهم، قیمت دوباره به سطح شکست کاهش می یابد. از این رو، حالا گاوها در تلاش برای تبدیل بازه فوق به یک بازه حمایتی هستند.

اگر روند صعودی ادامه پیدا کند، و قیمت از ۲.۲۲ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۲.۴۳ دلار و حتی تا سطح تاریخی ۲.۷۰ دلار را نیز داشت.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۶۵ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

اما اگر قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود، دیدگاه صعودی فوق باطل خواهد شد. چنین اتفاقی بیانگر این موضوع خواهد بود که صعود اخیر، ممکن است یک دام برای گاوها بوده باشد.

تحلیل فانتوم (FTM)

در ۲۸ اکتبر، فانتوم یک سقف قیمتی جدیدی ثبت کرد. اما گاوها موفق به حفظ این روند نشدند. دم بلند کندل استیک ها نیز حاکی از سیو سود تریدرها هستند.

تحلیل FTM

نمودار فانتوم

در روند صعودی، گاوها معمولا کاهش قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۵۲ دلار) را با خریدهای خود جبران می کنند.

افزایش قیمت از این سطح نشان می دهد که دیدگاه همچنان مثبت و صعودی است. حالا گاوها برای عبور از مقاومت پیش روی ۳.۴۸ دلاری خود تلاش خواهند کرد.

درصورتی که موفق شوند، فانتوم می تواند روند صعودی را برای رسیدن به اهداف ۴.۱۰ و سطح روانی ۵ دلار ادامه بدهد.

اما برخلاف دیدگاه فوق، شکست به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیانگر خروج تریدرها از پوزیشن های خود می تواند باشد.

در این شرایط، فانتوم ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۸۶ دلار) سقوط کند. واگرایی منفی در شاخص RSI نشان می دهد که ممکن است روند صعودی در حال ضعیف شدن باشد.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
منیژه
منیژه
2 سال ها قبل

عالی بود
منم میخوام کمک کنید

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx