تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته

تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1194 نفر

تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته

در حالی که روند حرکتی بیت کوین در حال قدرت گرفتن است، برخی از آلت کوین ها نیز به روند صعودی خود ادامه می دهند. با تحلیل ارزینجا همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۲ نوامبر به بالای الگوی پرچم صعودی صعود کرد. اما قیمت از بازه مقاومتی ۶۴,۸۵۴ – ۶۷,۰۰۰ عبور نکرد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند.

تحلیل بیت کوین (BTC)

نمودار بیت کوین

با این حال، یک نشانه خوب دفاع قدرتمند گاوها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰,۷۹۴ دلار) است. حالا انتظار می رود گاوها بار دیگر برای عبور از این بازه مقاومتی تلاش کنند.

اگر موفق شوند، بیت کوین ممکن است به سمت هدف ۸۹,۴۷۶ دلار پیش روی کند.

اما در صورتی که قیمت به زیر الگوی پرچم نزول کند، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۴,۸۸۳ دلار) نزول کند.

محدوده بین میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و ۵۲,۹۲۰ دلار بازه جذابی برای ورود است. از این رو، انتظار می رود که شاهد مقاومت قدرتمند گاوها در این بازه باشیم.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۱ نوامبر، پولکادات از مقاومت ۴۹.۷۸ دلاری پیش روی خود با قدرت عبور کرد. شاخص RSI نیز خط روند نزولی را شکست و واگرایی منفی را باطل کرد.

تحلیل پولکادات (DOT)

نمودار پولکادات

در ۶ نوامبر، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر سطح شکست تلاش کردند. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که کاهش قیمت توسط گاوها خریده میشد.

میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعودی است.

اگر قیمت از ۵۵.۰۹ دلار عبور کند، پولکادات می تواند تا ۶۳.۰۸ دلار صعود کند. اما نزول و بسته شدن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۶.۸۲ دلار) اولین نشانه از ضعیف شدن گاوها خواهد بود.

در این شرایط، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۸.۵۴ دلار) سقوط کند.

تحلیل ترا (LUNA)

لونا از مقاومت پیش روی ۴۹.۵۴ دلاری خود در ۴ نوامبر عبور کرد. خرس ها سعی کردند قیمت را به زیر سطح شکست کاهش بدهند، اما موفق نشدند. این موضوع نشان می دهد که گاوها حجم خرید را افزایش دادند.

تحلیل ترا (LUNA)

نمودار ترا

اگر قیمت از ۵۳.۱۸ دلار عبور کند، لونا می تواند تا خط مقاومت وج صعود کند. اگر از این مقاومت نیز عبور کند، روند صعودی به شدت قدرت خواهد گرفت.

اما برعکس، اگر قیمت از سطوح فعلی و یا از مقاومت پیش رو کاهش یابد، این آلت کوین ممکن است تا خط حمایت وج نزول کند.

بسته شدن قیمت زیر این حمایت، ممکن است باعث سقوط تا ۳۵ دلار شود.

تحلیل آوالانچ (AVAX)

بعد از ترید شدن نزدیک مقاومت پیش روی ۷۹.۸۰ دلاری خود در چند روز گذشته، آوالانچ بالاخره موفق به عبور از این مانع شد.

تحلیل آوالانچ AVAX

نمودار آوالانچ

میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر قیمت بالای ۷۹.۸۰ دلار حفظ شود، آوالانچ با عبور از ۹۳.۰۴ دلار، می تواند تا ۱۰۰ دلار صعود کند.

اما برخلاف دیدگاه صعودی فوق، اگر قیمت به زیر ۷۹.۸۰ دلار نزول کند، می توان انتظار سقوط آوالانچ را تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۹.۵۱ دلار) داشت.

تحلیل الروند (EGLD)

در ۳ نوامبر الروند سقف تاریخی ۳۰۳ دلار خود را شکست. گاوها تلاش کردند که قیمت را به زیر سطح شکست کاهش بدهند، اما موفق نشدند.

تحلیل الروند (EGLD)

نمودار الروند

این موضوع نشان می دهد که گاوها در تلاش برای تبدیل سطح شکست، به یک حمایت هستند. اگر قیمت از ۳۲۹ دلار عبور کند، روند صعودی ادامه خواهد داشت.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸۱ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده هموار بودن مسیر صعودی است.

اما اگر قیمت به زیر ۳۰۳ دلار نزول کند، ایستگاه بعدی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. شکست این حمایت، ممکن است منجر به سقوط به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴۹ دلار) شود.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx