بررسی رمزارز کاردانو و عوامل حیاتی برای رشد دوباره آن

تحلیل کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1083 نفر

بررسی رمزارز کاردانو و عوامل حیاتی برای رشد دوباره آن

با توجه به روند نزولی کاردانو، در ابتدا باید عوامل مختلف مانند تکنیکال، تابعیت از بیت کوین، دارایی سرمایه گذاران و احساسات بازار نسبت به این رمز ارز را بررسی کنیم. و در مرحله بعد به بررسی شرایط لازم برای رشد آن می‌پردازیم.

تحلیل تکنیکال

مدت زیادی است که از روند صعودی کاردانو می‌گذرد. در ماه سپتامبر، رکورد تاریخی ۳.۱۰۱ دلار به ثبت رسید. اما بعد از آن، همه چیز تنها روند نزولی این رمز ارز را تقویت کرد.

در اواسط ماه سپتامبر، قیمت ADA‌ وارد یک الگوی مثلث متقارن شد. و در اواخر ماه اکتبر، این الگو را از کف شکست، تا روند نزولی خود را معتبرتر کند.

بعد از اینکه این رمز ارز در ناحیه بدون روند قرار داشت، چند کندل سبز را ثبت کرد. اما دوباره ADA در کانال نزولی به روند خود ادامه داد. در واقع، در زمان انتشار این خبر، این رمز ارز در داخل همین کانال نزولی گیر افتاده است.

تحلیل تکنیکال کاردانو

تابعیت قیمت کاردانو از بیت کوین

در ماه سپتامبر، زمانی که کاردانو تا قیمت ۳ دلار بالا رفت، تمام بازار در ناحیه بدون روند قرار داشت. از آن موقع، اما دینامیک بازار تغییر کرد.

ADA در حال حاضر به روند بازار بسیار حساس شده است. و قیمت بازار و روند آن به شدت بر روی قیمت این رمز ارز تاثیر می‌گذارد.

لازم به ذکر است که در دو ماه اخیر، تابعیت قیمت ADA از بیت کوین تقریبا از صفر به یک رسیده است. بنابراین در حال حاضر، اگر روند قیمت بیت کوین نزولی باشد، به طور مشابه، قیمت ADA نیز کاهش خواهد یافت.

تبعیت قیمت کاردانو از بیت کوین

میزان دارایی سرمایه‌گذاران

احساسات بازار در رابطه با کاردانو خیلی خوشبینانه نبوده است. به طور مثال، دارایی هادلرها (HODLer) تقریبا به نصف مقدار خود در اواسط ماه اکتبر رسیده است.

همین اتفاق نشانه‌ای برای افزایش فشار فروش کاردانو در بازار است. سفارشات ITB این واقعیت را نشان می‌دهند که در ۱۲ ساعت اخیر، تعداد توکن‌های فروخته شده تقریبا ۸ میلیون بیش تر از تعداد توکن‌هایی است که خریداری شده است.

بنابراین تا زمانی که این فشار فروش در بازار وجود داشته باشد، کاردانو به سختی می تواند روند صعودی را دوباره تجربه کند.

میزان دارایی سرمایه گذاران کاردانو

احساسات بازار

همچنین، جذابیت شبکه اجتماعی این سکه خیلی ضعیف به نظر می‌رسد. افزایش قیمت ADA با افزایش چشم‌‌گیر فعالیت‌های شبکه اجتماعی این آلت کوین همراه بوده است.

حاکمیت شبکه اجتماعی این رمزارز زمانی افزایش می‌یابد، که کاربران به این رمزارز به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی اشاره کنند.

داده‌های شبکه اجتماعی کاردانو

نتیجه گیری

بنابراین تنها زمانی که احساسات خوب و مومنتم خرید به این رمزارز برگردد، می‌توان روند صعودی را مشاهده کرد. تا آن زمان، احتمال اینکه این رمز ارز با رتبه ۶ در بازار کریپتو بتواند کانال نزولی خود را بشکند بسیار پایین است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx