تریدرها، مراقب نهنگ های بیت کوین (BTC) باشید!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2087 نفر

تریدرها، مراقب نهنگ های بیت کوین (BTC) باشید!

رابی لیو (Robbie Liu) هشدار داده است که تریدرهای بیت کوین (BTC) باید خود را برای فروش احتمالی بیت کوین توسط نهنگ ها آماده کنند.

رابی لیو تحلیلگر سرمایه گذاری صرافی OKEx روز جمعه در یادداشتی گفت که ممکن است نهنگ های بیت کوین با ورود این ارز دیجیتال به بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری، بیت کوین های خود را دامپ کنند. او به این موضوع اشاره می کند که عبور از این بازه بسیار دشوار شده است. و با نزدیک شدن بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری، در روزهای آتی باید شاهد نبردی بین نهنگ ها و تریدرهای خرد باشیم.

الگوی صعودی در حال تکامل بیت کوین

الگوی صعودی در حال تکامل بیت کوین

معضل تریدرهای خرد

اظهارات لیو به عنوان بخشی از تحلیل گسترده تری که به مطالعه معیارهای آتی بیت کوین در مقابل صعود بیت کوین به بالای بازه ۱۹ هزار دلاری پرداخته، صورت گرفته است. لیو تاکید کرد که تریدرهای خرد متحمل ضررهای بسیاری با دنبال کردن افزایش و کاهش قیمت بیت کوین شده اند.

به عنوان مثال، بین اواخر هفته گذشته و روز دوشنبه، نسبت خرید و فروش در صرافی OKEx از ۱.۰۸ به ۰.۷۸ کاهش یافت. این بازه زمانی دقیقا دوره ای بود که قیمت بیت کوین افزایش پیدا کرد. این موضوع نشان می دهد که تریدرهای خرد در انتظار تداوم روند اصلاحی بیت کوین را داشتند. اما در روز سه شنبه، بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید.

نسبت خرید و فروش بیت کوین

نسبت خرید و فروش بیت کوین

با رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح خود، با انتظار اینکه بیت کوین به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید، تریدرها دیدگاه نزولی خود را به صعودی تغییر دادند. اما برخلاف انتظارها بیت کوین نه تنها موفق به عبور از سد مقاومتی ۲۰ هزاری نشد، بلکه تغییر جهت داد و روند نزولی گرفت. این مسئله بار دیگر باعث متضرر شدن تریدرها شد.

وی افزود که حالا تریدرها هیچ سرنخ و ایده ای از روند حرکتی بعدی بیت کوین ندارند. افزایش فروش در بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری باعث محدود شدن فرصت فروش آنها خواهد شد و از طرفی افزایش فروش در بازه ۱۸۰۰۰ – ۱۸۵۰۰ دلاری فرصت های فروش آنها را کاهش خواهد داد.

به دست گرفتن کنترل شرایط توسط نهنگ ها

عدم قاطعیت تریدرهای خرد در تصمیم گیری تسلط نهنگ ها بر بازار را آسان تر می کند. داده های جمع آوری شده توسط پلتفرم تحلیلی CryptoQuant نشان می دهند که نهنگ ها قصد دامپ بیت کوین را در کوتاه مدت دارند.

میزان بیت کوین ورودی به صرافی

میزان بیت کوین ورودی به صرافی

می یانگ جو (Ki-Young Ju)، مدیرعامل پلتفرم CryptoQuant، در توییتی اعلام کرد که میزان ورود بیت کوین به صرافی ها رو به افزایش است که نشان دهنده انتقال بیت کوین توسط نهنگ ها است. چنین شرایطی معمولا به دامپ گسترده منجر می شود.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx