تحلیل مهم! تریدرها به هوش باشند!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2702 نفر

تحلیل مهم! تریدرها به هوش باشند!

زمان نوسانات قیمت، زمان مناسبی برای تریدرها است. به نظر می رسد این فرصت فراهم شده است. بایننس کوین (BNB) به عقیده کارشناسان هنوز به ارزش واقعی خود نرسیده و ارزش کنونی اش پایین تر از آنچه که باید باشد است. اما با این وجود، رمزارز بایننس موفق شد که روند صعودی به خود بگیرد اما ایاس (EOS) همانند کامپوند (COMP) در هر دو جهت فاقد حرکت بودند و حرکت قابل توجهی را در این دو ارز دیجیتال شاهد نبودیم.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین موفق شد به روند صعودی خود که قبل از ریزشش در اوایل ماه سپتامبر داشت ادامه دهد. در واقع بایننس کوین توانست از سطح مقاومتی ۲۴.۳ و ۲۶.۶ دلاری عبور کند. هرچند که ممکن است BNB مجدد به سطح حمایتی ۲۷ دلار سقوط کند. شاخص حرکت جهت دار بیانگر آغاز روند صعودی خوبی بود و شاخص ADX در شرف عبور از ۲۰ بود که تریدرها از آن برای تمایز روندهای قوی و ضعیف از یکدیگر استفاده می کنند. +DMI نیز درحال اوج گرفتن بود که حاکی از دست برتر گاوها در بازار بود.

در واقع BNB به همان سطح مقاومتی ۲۶.۶ دلاری ماه فوریه رسید. اگر BNB بتواند در هفته آتی بالای این سطح باقی بماند، می تواند به بالاترین سطح خود در سال جاری برسد.

تحلیل ایاس (EOS)

رمزارز EOS در شاخص SMA بین واحدهای ۲۰ و ۵۰ معامله شد که هر دو به ترتیب می توانند به عنوان سطح حمایتی و سطح مقاومتی در کوتاه مدت برای ایاس در نظر گرفته شوند. با در نظر گرفتن این دو شاخص، می توان اینگونه جمع بندی کرد که EOS روندی نزولی به خود گرفته است و با توجه به روند کنونی، سطح مقاومتی در ۳.۱ دلار و سطح حمایتی در ۲.۴۴ دلار قرار خواهد داشت.

تحلیل کامپوند (COMP)

کامپوند در قیمت ۱۷۱.۹۹ دلاری که بالاتر از سطح ۱۶۸ دلاری که به عنوان سطح حمایتی اش محسوب می شود معامله شد. بررسی نمودارها نشان دهنده این موضوع است که حجم معاملات نیز پایین بود. با در نظر گرفتن میزان نوسانات که بسیار پایین بود، انتظار می رود که این روند تا پایان هفته ادامه داشته باشد و شاهد تغییرات زیادی برای این ارز دیجیتال نباشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx