وضعیت این ۴ ارز در روزهای آتی

وضعیت این 4 ارز در روزهای پیشرو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2977 نفر

وضعیت این ۴ ارز در روزهای آتی

گرچه بازار هنوز با رشد معناداری روبرو نشده است، اما تحلیل ها نشان می دهد وضعیت رو به پیشرفت است. هرچند موانعی وجود دارد. این تحلیل را از دست ندهید!

تحلیل اتریوم ETH

گاوها قیمت اتر را تا حدود ۳۷۹ دلار بالا برده اند. اما با مقاومت خرس ها در این سطح مواجه شده اند. البته گاوها دست از تلاش برنداشته اند. همین امر امکان شکستن مقاومت را به وجود می آورد.

اتریوم

اگر اتر این ناحیه ی مقاومتی که معادل میانگین متحرک ۲۰ روزه است را رد کند، امکان رشد تا ۴۱۹ دلار وجود دارد. پیش بینی می شود مقاومت خرس ها در ۴۱۹ دلار شدید باشد. البته اگر گاوها بتوانند این مقاومت را هم بشکنند، می توان انتظار داشت قیمت تا ۴۸۸ دلار رشد کند. باید مراقب سطح ۳۵۰ دلاری باشید. اگر قیمت اتر ۳۵۰ دلار را به سمت پایین رد کند، تا ۳۰۸ دلار و سپس ۲۸۸ دلار افت خواهد کرد.

تحلیل پولکادات DOT

گاوها در رساندن قیمت این ارز به بالای ۴.۹ دلار موفق نبودند. به همین خاطر خرس ها شروع به کار کردند.

پولکادات

خرس ها در تلاش هستند تا قیمت این ارز را از بازه ی حمایتی ۳.۵ الی ۴ دلار به سمت پایین عبور دهند. اگر موفق به انجام چنین کاری شوند، هدف آنها در ابتدا ۳ و سپس ۲دلار است. اگر خرس ها نتوانند چنین کاری کنند و قیمت بالای ۴ دلار حفظ شود، دوباره روند صعودی تا ۴.۹ ادامه می یابد. هدف گاوها تلاش برای رد کردن این سطح و رساندن قیمت به ۵.۶ دلار است.

لایت کوین LTC

عدم موفقیت لایت کوین برای افزایش قیمت به بالای ۵۱ دلار، نشان از کمبود تقاضا برای این ارز دیجیتال است.اگر تا چند روز آینده، گاوها کماکان در افزایش قیمت به بالای این سطح ناکام باشند، خرس ها قدرت را به دست خواهند گرفت.

لایت کوین

خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر ۴۵ دلار برسانند. سپس هدف آنها سطح حمایتی ۳۹ دلار است. اگر در این چند روز تقاضا برای لایت کوین افزایش یافته و قیمت به بالای ۵۱ دلار برسد، ۵۶ دلار و سپس ۶۴ دلار مورد انتظار است.

تحلیل بایننس کوین BNB

ارز رسمی صرافی بایننس با مقاومت ۲۵.۸ دلاری روبرو شد و نتوانست این رقم را رد کند. بررسی اندیکاتور RSI خبر از این موضوع می دهد که کم کم گاوها در حال ضعیف شدن هستند.

بایننس کوین

اگر این روند صعودی قیمت ۲۲.۹ دلاری را که معادل میانگین متحرک ۲۰ روزه است به سمت پایین رد کند، امکان افت قیمت آن تا ۱۸ دلار وجود دارد. البته نکته ی مثبت این است که این ارز با خرید در قیمت پایین مواجه شده است. با اینکه گاوها ضعیف شده اند، ولی هنوز دست برتر را دارند. اگر قیمت به بالای ۲۵.۸ رشد کند، امکان رشد تا ۲۷.۲ دلار وجود خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx