تلاش شرکت سایفر تریس (CipherTrace) برای ردیابی معاملات مونرو

خرید ارزدیجیتال مونرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3144 نفر

تلاش شرکت سایفر تریس (CipherTrace) برای ردیابی معاملات مونرو

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال سایفر تریس (CipherTrace) روز جمعه اعلام کرد که دو حق اختراع برای فناوری با قابلیت ردیابی معاملات پرایوسی کوین مونرو (Monero) را ثبت کرده است.

در بیانیه منتشر شده در وبلاگ خود در تاریخ ۲۰ نوامبر; این شرکت اعلام کرد که حق ثبت اختراع شامل ابزارهای شناسایی برای کشف معاملات; ردیابی و کیف پول مونرو به منظور کمک به تحقیقات مالی و قضایی می شود. این بیانیه در ادامه افزود:

این قابلیت به ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی این امکان را می دهد; که غیرقانونی بودن مونروهای واریزی را تشخیص دهند. علاوه بر این، ارائه دهندگان می توانند معاملات مشتری ها را با توجه به مقررات مورد نیاز از نظر خطرات احتمالی ارزیابی کنند. هدف ما این است که بتوانیم کاربران بزهکار را شناسایی کنیم; و به این صورت ایمنی و پایداری پرایوسی کوین هایی مانند مونرو را در آینده افزایش بدهیم.

در حالی که بیت کوین هنوز یکی از اصلی ترین ارزهای دیجیتال مورد استفاده در دارک نت است، استفاده از پرایوسی کوین هایی مانند مونرو افزایش یافته است. عدم موفقیت مراجع قضایی و قانونی در ردیابی مونرو به فرصتی برای شرکت هایی مانند سایفر تریس تبدیل شده است. گزارش شده است که این شرکت از اوایل سال ۲۰۱۹ برای دستیابی به روشی برای ردیابی معاملات مونرو فعالیت کرده است.

دیو جوانز (Dave Jevans) مدیر عامل این شرکت در ماه آگوست اعلام کرده; بود که این شرکت موفق به توسعه اولین ابزار برای ردیابی معاملات مونرو شده است. چنین ابزاری می تواند به طور بالقوه در تحقیقات قضایی مورد استفاده قرار بگیرد و پولشویی را کاهش دهد.

خبرهای اخیر نشان می‌دهد این ابزار بر اساس تحقیقاتی; طراحی شده‌ که بخشی از بودجه آن را وزارت امنیت آمریکا تأمین کرده است. سایفر تریس پیش‌ از این در اوت ۲۰۲۰ (مرداد ۹۹) گفته بود; که این ابزار به طور اختصاصی برای وزارت امنیت ایالات متحده طراحی شده است.

با این حال محققان مونرو به سرعت از سایفر تریس; انتقاد کردند و مدعی شدند که این شرکت نتوانسته کارایی متد ردیابی خود را اثبات کند. برخلاف سایر بلاک چین‌ها; مونرو بر پایه مخفی‌سازی آدرس‌ها و دیگر ویژگی‌هایی ساخته شده است; که اگر تجزیه‌وتحلیل و ردیابی تراکنش‌ها را کاملاً غیرممکن نکند، قطعاً بسیار دشوار خواهد کرد.

همکاری سایفر تریس با آژانس های اطلاعاتی

این شرکت اعلام کرده است که این ابزارها را به عنوان بخشی از پروژه با وزارت امنیت داخلی ایالات متحده توسعه داده است. به گفته سایفر تریس، وزارت امنیت داخلی تنها آژانس دولتی نیست که به دنبال راهی برای شناسایی کیف پول; تاریخ و زمان معاملات مونرو است. در ماه سپتامبر، خزانه داری آمریکا اعلام کرد که به هر کسی که بتواند مونرو را ردیابی کند، جایزه ای ۶۲۵،۰۰۰ دلاری اهدا خواهد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx