صرافی بزرگ ترکیه ای تودکس (Thodex) ناپدید شد!

تودکس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2557 نفر

صرافی بزرگ ترکیه ای تودکس (Thodex) ناپدید شد!

صرافی ارزهای دیجیتال ترکیه ای تودکس (Thodex) امروز صبح بدون اطلاع قبلی و به طور ناگهانی ترید در این پلتفرم را متوقف کرده و بدین صورت سرمایه ۳۹۱۰۰۰ تریدر فعال این پلتفرم قفل شده است.

این صرافی که از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده، امروز بیانیه ای را در توییتر منتشر کرد. در این بیانیه آمده که به دلیل یک سرمایه گذاری خارجی معاملات این صرافی به مدت ۴ تا ۵ روز به حالت تعلیق در خواهد آمد.

اما اوگوز اورن کیلیچ (Oğuz Evren Kılıç); وکیلی در آنکارا، با اعتقاد به اینکه این حرکت می تواند کلاهبرداری باشد، شکایتی علیه این صرافی ثبت کرده است.

قطع ارتباط با مشتریان

طبق اسنادی که پلیس ترکیه با این وکیل به اشتراک گذاشته، مدیرعامل صرافی Thodex، فاروک فاتح اوزر (Faruk Fatih Özer); عصر روز گذشته کشور ترکیه را ترک کرده و حساب های خود را در شبکه های اجتماعی حذف کرده است. همچنین گفته می شود که این شرکت پشتیبانی از مشتریان خود را به طور کامل قطع کرده است.

کیلیچ کل وجوه قفل شده در حساب های Thodex را بین ۲ تا ۱۰ میلیارد دلار تخمین می زند. تحقیقات اولیه انجام شده توسط دادستان نشان می دهند که “مقداری پول در حساب های بانکی این صرافی و صاحبان آن وجود دارد.”

بین ۱۵ مارس و ۱۵ آوریل، درست قبل از شروع هیاهوی دوج کوین; این صرافی یک کمپین بازاریابی بسیار موفقیت آمیز انجام داد، و به هر کاربر جدید ۱۵۰ واحد DOGE پاداش داد.

طبق داده های CoinGecko گزارش شده که هزاران کاربر جدید به این صرافی مراجعه کرده و حجم معاملات Thodex روز شنبه به رکورد روزانه ۱.۳۷ میلیارد دلار رسید، که بالاترین رقم روزانه در یک سال گذشته بوده است.

ناپدید شدن Thodex در زمان عجیبی رخ داده است. همانطور که در ارزینجا خواندید جمعه گذشته، دولت ترکیه دارایی های دیجیتال را به طور قانونی به رسمیت شناخت اما پرداخت های کریپتو را ممنوع اعلام کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx