توجیه عدم رشد قیمت کاردانو بر خلاف توسعه شبکه آن

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1126 نفر

توجیه عدم رشد قیمت کاردانو بر خلاف توسعه شبکه آن

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط Coingecko; قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته، ۵.۵%; در ۷ روز گذشته، ۱۶.۶% و در سال گذشته ۹۴۸% افزایش یافته است. اگرچه این رشد قیمتی شگفت آور به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد قیمت کاردانو  در مقایسه  با رشد شبکه خود جا مانده است.

داده‌های درون شبکه کاردانو

 

در سال ۲۰۲۱; اکوسیستم کاردانو توانست به موفقیت‌های شگرفی دست پیدا کند به طوری که سه رویداد اول نقشه راه کاردانو، بایرون (Byron)، شلی (Shelley)و گوگن (Goguen) تقریبا پیاده سازی شده‌اند.

در اوایل ماه مارچ; کاردانو اعلام کرد که هارد فورک Mary، توکن بومی و لجرهای چند دارایی را به ارمغان می‌آورد. در سپتامبر ۲۰۲۱، هارد فورک آلونزو (Alonzo) قابلیت برنامه نویسی را برای کاردانو به عمل آورد. همچنین این هاردفورک قابلیت ایجاد و بهره برداری از قراردادهای هوشمند قدرت گرفته از Plutus در Basho epoch را ایجاد کرد.

این توسعه‌ها منجر به رشد سریع شبکه شد. به طوری که تجمیع کننده کامیونیتی پروژه‌های کاردانو، حدود ۲۷۴ پروژه در حال توسعه یا در حال اجرا بر روی شبکه را تخمین زد.

همچنین تراکنشات از ۲۳ میلیون در ماه دسامبر عبور کرد. علاوه بر این، کاردانو در حال حاضر دارای ۲.۵ میلیون دارایی بومی است و تقریبا بیش از ۲ میلیون توکن NFT در اختیار دارد.

داده‌های درون شبکه

اندیکاتورهای پول ورودی و خروجی منتشر شده توسط گروه IntoTheBlock، آدرس‌ها و حجم رمزارزها را بر اساس میزان سود آن‌ها نشان می‌دهد. این آدرس‌ها بر اساس داده‌های بلاک چین نواحی خرید اصلی را مشخص می‌کنند. انتظار می‌رود این نواحی به عنوان نواحی حمایت و مقاومت رفتار کنند.

پول ورودی و خروجی کاردانو

 

با توجه به اندیکاتور پول ورودی و خروجی، کاردانو با یک دیوار فروش در ۱.۴۶$-۱.۶۳$ مواجه است. یک سفارش فروش بزرگ یا مجموعه‌ای از سفارش‌ها در ۱.۴۶$ تا رکورد تاریخی قیمت یعنی ۲.۹۷$ قرار دارد.

از طرف دیگر، یک حمایت قدرتمند در حوالی ۱.۲۱$ تا ۱.۳۲$ وجود دارد. در بازه قیمتی مذکور تقریبا ۵۶۲،۰۰۰ آدرس وجود دارد که سفارش خرید ثبت کرده‌اند. در زمان انتشار این خبر، کاردانو در ۱.۴۵$ در حال معامله است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx