ابزارهای لازم برای مشاهده روند صعودی در لایت کوین

ابزارهای لازم برای مشاهده روند صعودی در لایت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 925 نفر

ابزارهای لازم برای مشاهده روند صعودی در لایت کوین

افزایش مومنتم صعودی بیت کوین موجب افزایش لایت کوین در چند ساعت اخیر شده است. بر اساس چارت، LTC توانسته با ۱۵% افزایش قیمت نسبت به کف قیمتی ۱۴۳$، خود را به ۱۶۳.۹ در زمان نگارش این مقاله برساند. این حرکت لایت کوین بسیار تاثیر گذار بوده است. اما همچنان گاوهای لایت کوین مسیر طولانی را تا ۲۰۰$ در پیش دارند.

اگر گاوها موفق شوند که قیمت ۱۶۳$ را در روزها و هفته‌های آینده نگه دارند، تقاضای ایجاد شده در این منطقه راه رسیدن به قیمت‌های به دست آمده در ماه نوامبر را فراهم می‌کند.

چارت لایت کوین

 

رفتار قیمتی در ماه دسامبر بارها قیمت ۱۴۰$ را در جستجوی خریداران آزمایش کرد. این سطح به عنوان یک حمایت در ماه دسامبر و همچنین در ماه سپتامبر حفظ شد. و به عنوان یک مقاومت کلیدی در ماه ژوئن عمل کرد. همین رفتارها، این سطح را به یک سطح قیمتی مهم تبدیل کرده است.

به طور مشابه، از ماه آگوست ناحیه ۱۶۳$ به عنوان ناحیه تقاضا و همچنین عرضه بارها مورد آزمایش قرار گرفته است. در زمان نگارش این خبر، این ناحیه به عنوان ناحیه‌ای برای رقابت گاوها و خرس‌ها تبدیل شده است.

اما حجم معاملات در مقایسه با ماه پیش که این ناحیه تست شد، پایین‌تر است. بالای ناحیه قیمتی ۱۶۳$، سطح ریتریسمنت ۲۳.۶% در قیمت ۱۷۶$ قرار دارد. این سطح بر اساس حرکت قیمت از ۴۱۳$ در ماه می و ۱۰۳$ در ماه جولای رسم شده است.

قبل از اینکه بتوان به LTC دیدگاه صعودی در تایم فریم‌های بالاتر داشت، لازم است که این رمزارز با حجم خرید بالا به فراتر از ۱۶۳$ و ۱۷۶$ برود.

اندیکاتور OBV

داستان رفتار قیمتی خریداران قوی در حمایت ۱۴۳$ توسط OBV تایید شده است. در OBV یک نیم دایره در کف تشکیل شده و می‌تواند در روزهای آینده به نواحی بالاتر برود. یک افزایش ادامه دار در OBV رفتار قیمتی صعودی را تقویت می‌کند.

اندیکاتورهای لایت کوین

 

RSI به ناحیه ۵۰ خنثی بازگشت اما همچنان سطح ۶۰ (خط صورتی) را برای افزایش پیش رو دارد. این ناحیه قبلا نیز آزمایش شده است. این آزمایش زمانی بود که قیمت به سمت ۱۹۰$ در حال حرکت بود و این ناحیه را در جستجوی نقدینگی مورد بررسی قرار داد. بنابراین، در هفته‌های آینده اگر قیمت از ۱۹۰$ بالاتر برود و همچنین RSI نیز از ۶۰ عبور کند، می‌توان چنین استدلال کرد که گاوها در تایم فریم‌های بالاتر نیز قدرت را در دست گرفته‌اند.

نتیجه گیری

همچنان برای تصمیم گیری درمورد روند صعودی لایت کوین زود است. OBV گرد به همراه سطح حمایتی ۱۴۳$ نشان می‌دهند که LTC‌می‌تواند صعودی شود. سطح ۲۳.۶% در قیمت ۱۷۶$ نیز سد مهمی برای رشد قیمت نیست.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx