توسعه ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی استونی

توسعه ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی استونی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2546 نفر

توسعه ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی استونی

بانک مرکزی استونی به نام Eesti Pank از راه اندازی یک برنامه تحقیقاتی به منظور مطالعه نحوه ایجاد زیرساخت ارز دیجیتال خبر داد.

بانک مرکزی کشور استونی در بیانیه ای از همکاری خود با شرکت های فناوری SW7 Group و Guardtime خبر داد. هدف از این همکاری بررسی این مسئله است که آیا بلاک چین با زیرساخت امضای بدون کلید (KSI) توانایی اجرای برنامه ارزی این کشور را دارد یا خیر. کشور استونی در حال حاضر از فناوری بلاک چین KSI در خدمات دولت الکترونیک خود استفاده می کند.

این پروژه همچنین به دنبال شیوه های جدید پرداخت است که با استفاده از شناسه های الکترونیکی و روش های دولت الکترونیک کشور استونی سازگاری داشته باشد. با این حال، این پروژه مشخص نکرده که از چه فناوری هایی استفاده خواهد کرد.

ابعاد و زمان بندی پروژه

این پروژه شامل چندین فاز خواهد بود و تقریبا به مدت ۲ سال ادامه خواهد داشت. فاز اول نحوه ایجاد یک بستر مقیاس پذیر، عملی و ایمن را که نیازهای وجوه دیجیتال را برآورده کند، بررسی خواهد کرد. در عین حال این پلتفرم باید از نظر سرعت، امنیت، حریم خصوصی و انعطاف پذیری انتظارات را برآورده کند.

راینر اولت (Rainer Olt)، رئیس بخش سیستم های پرداخت بانک، در این خصوص گفت:

به عنوان یک بانک مرکزی کوچک، Eesti Pank با دقت پروژه های توسعه ای توسط بانک های مرکزی منطقه یورو را که می تواند در کمک کردن به آنها نقشی داشته باشد انتخاب می کند. در طول سال ها، استونی دانش منحصر به فردی در مورد چگونگی حفظ یک دولت الکترونیکی امن، خصوصی و کارآمد کسب کرده است. تجربه بی نظیر استونی در این حوزه انگیزه خوبی برای راه اندازی پروژه با شرکت های فناوری SW7 و Guardtime برای کشف فرصت های فناوری فراهم می کند. شرکت Guardtime شریک طولانی مدت استونی در زمینه بلاکچین و یک شرکت پیشرو در دنیا در زمینه خود است.

این بانک تأکید کرد که آنها به طور مستمر در تلاش هستند که فضای مالی و سیستم پرداخت خود را همگام با تغییرات و در جهت تأمین نیازهای شهروندان توسعه دهند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx