جشن تولد سه سالگی بیت کوین کش با ۳۰ تغییر مهم

جشن تولد سه سالگی بیت کوین کش با 30 تغییر مهم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3119 نفر

جشن تولد سه سالگی بیت کوین کش 

با ۳۰ تغییر مهم

بیت کوین کش در آستانه ی سه سالگی خود قرار دارد. کمتر از دو هفته ی دیگر یعنی ۱ آگوست، سالگرد به وجود آمدن این ارز است.سه سال قبل در پی تغییراتی در فورک بیت کوین این ارز متولد شد. در حال حاضر این ارز دیجیتال، بیت کوین و بیت کوین اس وی بزرگ ترین و محبوب ترین ارز های دیجیتال  با سهم بازار بالا هستند. در سال ۲۰۱۷ سایز بلوک BCH تا ۳۲ مگابایت افزایش یافت.

دولوپرها یا همان توسعه دهندگان این ارز سایز بلاک را افزایش دادند. ضمنا کدهای دستور العمل  یا opcode های قدیمی ساتوشی را نیز دوباره فعال کردند. مهندسین این حوزه فعالیت ها و تغییرات گوناگونی را برای این ارز رقم زدند. مهم ترین آن ها امضای Schnorr، ساخت حساب مالی و پشتیبانی OP_Reversebytes را نام برد.

از اول ماه آگوست سال ۲۰۱۷ تا به امروز ۳۰ تغییر ثبت شده است. از ماه می سال جاری تا امروز نیز، استخراج روی زنجیره ی BTC  یک الی پنج درصد پرسود تر بوده است. از میان تمامی این تغییرات شاید بتوان Cashfusion و Simple Ledger Protocol را از همه مهمتر دانست.

کش فیوژن ( Cashfusion) پروژه ای بود که طی آن حریم خصوصی کاربران بسیار امن تر شد. اعلام این خبر باعث خوشحالی زیاد کاربران شد. چرا که به شکل چشمگیری سطح حریم خصوصی را افزایش داد.پروتکل ساده ی لجر یا Simple Ledger Protocol هم از دیگر دستاورد مهم مهندسین این ارز است. این پروتکل یک سیستم توکنی ساده برای بیت کوین کش است.

این ارز دیجیتال در اول آگوست سال ۲۰۱۷ قیمتی حدود ۳۰۰ دلار داشت. در سال ۲۰۱۸ با افزایش چشمگیر قیمت تا حدود ۱۸۰۰ دلار هم بالا رفت. در حال حاضر این ارز پنجمین ارز بزرگ بازار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx