ریپل از یوتیوب شکایت کرد! مقصر واقعی کیست؟

ریپل از یوتیوب شکایت کرد مقصر واقعی کیست؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2923 نفر

ریپل از یوتیوب شکایت کرد

مقصر واقعی کیست؟

چندی پیش ویدیوهای کلاهبرداری به قصد سوء استفاده از ریپل در یوتیوب پخش شد. در پی این اتفاق این ارز دیجیتال از این پلتفرم بزرگ ویدیویی آنلاین شکایت کرد. به عقیده ی مسئولان این رمز ارز، یوتیوب برای جلوگیری از این چنین کلاهبرداری ها اقدامی نمی کند. به باور آن ها این سایت از این نوع ویدیوها سود می برد. برای همین تلاش در توقف آن ها نمی کند. این ویدیو ها معمولا بسیار دیده می شود. یوتیوب نیز می تواند بابت ویو های بالا، تبلیغ پخش کند و درآمدزایی داشته باشد.

از طرف دیگر یوتیوب خودش را مبرا از این اتهام میداند. به عقیده ی آن ها این چنین ویدیوهایی توسط شخص یا تیم ثالثی تهیه می شود. پس این سایت مسئولیتی در قبال وجود چنین محتوایی ندارد. این بستر صرفا ویدیوهای اشتراکی را پخش می کند.

جعل هویت مدیرعامل این ارز دیجیتال

این رمز ارز ۳۰۵ مثال از کانال های آورد که خود را به جای Brad Garlinghouse جا زدند.Brad Garlinghouse مدیر عامل این ارز دیجیتال است. چنین ویدیوهایی از اهدای رایگان این رمزارز یا موارد مشابه خبر می دانند. این قبیل محتوای اشتراکی برای کاربران بسیار گمراه کننده بودند.

البته تیم حقوقی یوتیوب، با توجه به آنکه با هویت واقعی اشخاص کاری ندارند، خود را مبرا می دانند. آن ها این مشکل را مرتبط با خود اشخاصی می دانند که ویدیو ها را بارگذاری می کنند.

نه فقط ریپل… !

ارزهای دیجیتال دیگری هم از طریق شبکه های اجتماعی آسیب دیده اند. بیت کوین یکی از آنها است. حتی ویچین هم مورد چنین آسیب هایی بوده است. معمولا پیام هایی با عنوان “دارایی خود را چند برابر کنید” سبب تحریک افراد و کلاهبرداری می شوند. به جز یوتیوب، از توییتر هم برای این قبیل کلاهبرداری ها استفاده شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx