عرضه سهام دو ارز دیجیتال در بورس آمریکا

عرضه سهام دو ارز دیجیتال در بورس آمریکا
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3007 نفر

عرضه سهام دو ارز دیجیتال در بورس ایالات متحده آمریکا

برای اولین بار سهام ارز های دیجیتال لایت کوین و بیت کوین کش با عناوین LTCN و BCHG در بازار بورس ایالات متحده طی چند هفته ی آتی عرضه می شود. شرکت «گری اسکیل اینوستمنتس» روز دوشنبه خبر از گرفتن مجوز لازم برای فروش سهام این دو رمز ارز داد. این شرکت آمریکایی که در نیویورک واقع است، در حوزه ارائه ی ارزهای مجازی به شکل سهام فعالیت می کند.

این سهام ها طی دو الی چهار هفته آینده عرضه می شوند. تا به امروز علاقمندان به خرید این ارزهای دیجیتال از طریق صرافی ها اقدام می کردند. یکی از این صرافی های معتبر، صرافی بایننس است. اما از این به بعد علاقمندان میتوانند از طریق بازار بورس نیز ترید انجام دهند.

پیش بینی می شود حتی اگر سهام این ارزها گران تر هم عرضه شود، متقاضیانی داشته باشد. مخصوصا از جانب کسانی که از سرمایه گذاری مستقیم بر روی آن ها هراس دارند.
لایت کوین و بیت کوین کش به ترتیب هشتمین و پنجمین ارز مجازی جهان از نظر ارزش بازار هستند. با ارائه ی سهام این ارزها، تعداد رمز ارزهای بازار بورس به شش ارز میرسد.

این خبر به نسبت اهمیت زیادی دارد و می تواند به شکل فاندامنتال (بلندمدت) بر ادامه روند بازار تاثیر مثبتی را داشته باشد؛ به زبان ساده هرچه نام ارز های دیجیتال در عرصه ها مختلف بیان و گفته شود , قطعا برای آینده بازار مفید و مثمر ثمر خواهد بود, چرا که از این طریق مردم و سرمایه گذاران بیشتری با این حوزه آشنا می شوند و در نهایت به ایجاد سرمایه به صورت هرچند کوچکی میتوانند به رشد شاخص ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال کمک کنند.

با توجه به روندی که در پیش گرفته شده , قطعا در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن صندوق های سرمایه گذاری بیشتر ارزهای دیجیتال به بازار بورس آمریکا و دنیا خواهیم بود.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx