جف لوئیس شیبا را با شرکت خودروسازی ریویان مقایسه کرد

جف لوئیس شیبا را با شرکت خودروسازی ریویان مقایسه کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1278 نفر

جف لوئیس شیبا را با شرکت خودروسازی ریویان مقایسه کرد

اخیرا جف لوئیس (Geoff Lewis)، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری بدراک کپیتال (Bedrock Capital)، به محبوبیت شیبا پرداخته است. وی این میم کوین محبوب را به شرکت خودروسازی ریویان (Rivian Automotive Inc) تشبیه کرده است.

این سرمایه گذار کانادایی که توسط سی بی اینسایتس (CB Insights) و New York Times به عنوان یکی از ۱۰۰ سرمایه گذار برتر در جهان معرفی شده بود، در این خصوص گفت:

ریویان و شیبا اینو بیشتر شبیه هم هستند تا اینکه متفاوت از هم باشند: نشانه ‌هایی از یک اقتصاد وارونه که در آن روایت ‌های مفهومی آینده جایگزین واقعیت های اقتصادی حال می ‌شوند.

افزایش چشمگیر ارزش بازار

طبق گزارش CNBC که در همان روز منتشر شد، ریویان که تقریباً هیچ درآمدی ندارد، نزدیک به ۱۲ میلیارد دلار در IPO خود جذب کرد. و بدین ترتیب، ارزش بازارش به بیش از ۱۰۵ میلیارد دلار افزایش یافت، و از شرکت هایی همچون فورد و جنرال موتورز نیز پیشی گرفت.

اینگونه این شرکت به تیتر خبرها تبدیل شد و همین موضوع حسادت ایلان ماسک را برانگیخت. ماسک که به نظر می رسید از توجهی که به ریویان شده بود کمی آزرده خاطر شده است، در توییتی به آینده این شرکت خودروسازی پرداخت:

امیدوارم آنها بتوانند به تولید بالا و جریان نقدی سر به سر دست یابند که یک امتحان واقعی برای این شرکت است. صدها استارتاپ خودرو، اعم از برقی و احتراقی وجود داشته اند، اما تسلا تنها خودروساز امریکایی است که در ۱۰۰ سال گذشته به تولید با حجم بالا و جریان نقدی مثبت دست یافته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx