جیم کریمر: تتر پاشنه آشیل بازار کریپتو است!

جیم کریمر: تتر پاشته آشیل بازار کریپتو است!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6689 نفر

جیم کریمر: تتر پاشنه آشیل بازار کریپتو است!

پس از فروش های گسترده در بازار کریپتو که اخیرا شاهد آن بودیم، جیم کریمر (Jim Cramer) با ابراز نگرانی، از تتر (USDT) به عنوان پاشنه آشیل رمزارزها یاد کرد. از نظر او USDT می تواند بازار کریپتو را در معرض خطر بیشتری قرار دهد.

کریمر در این خصوص در مصاحبه ای با The Street گفت:

تتر که غول استیبل کوین ها است، در واقع می تواند پاشنه آشیل کل عملیات بیت کوین باشد که موضوع بسیار نگران کننده ای است زیرا ما نمی دانیم آنها چه چیزی دارند.

ظهور USDC به عنوان یک رقیب جدی

این صحبت ها در حالی مطرح شده که استیل کوین USDC شرکت سرکل (Circle) تائیدیه شرکت حسابرسی گرنت تورنتون (Grant Thornton) را دریافت کرده است. این شرکت حسابرسی اعلام کرد که دارایی های نگهداری شده در حساب های جداگانه USDC منعکس کننده ۲۲ میلیارد دلار USDC در گردش هستند.

فاد تتر موضوع جدیدی نیست. در واقع، نگرانی ها در خصوص اینکه صدور USDT با دلار یا دارایی های مشابه پشتیبانی نمی شود، تا کنون بارها اثبات شده است. با این حال، به طرز عجیبی، به نظر می رسد که به اصطلاح گرفته شدن مچ تتر بر وضعیت آن تأثیری ندارد.

علیرغم این مسائل، آیا با ظهور USDC به عنوان یک رقیب شایسته، آیا می توان گفت دوران اوج تتر به پایان خود نزدیک شده است؟

ماه گذشته، اریک روزنگرن (Eric Rosengren)، رئیس بانک فدرال رزرو بوستون، تتر را تهدیدی برای ثبات سیستم مالی اعلام کرد. همانند بقیه ناظران و کارشناسان بازار، موضوع پشتوانه تتر یکی از نگرانی های عمده روزنگرن بود. وی اعلام کرد که ممکن است تتر در مواقع فروش های گسترده بازار، به دلیل نداشتن پشتوانه، پاسخگوی نیاز کاربران نباشد.

همه این صحبت ها به دنبال توافق مدیران اجرایی شرکت تتر با دادستان کل نیویورک مطرح شده است. مدیران تتر موافقت کردند که گزارش های منظمی در خصوص دارایی های موجود در ذخایر این شرکت ارائه دهند.

بررسی ذخایر تتر

تتر اولین گزارش خود را در ماه مه سال جاری منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد که ۷۶٪ از ذخایر را “پول نقد و معادل آن” تشکیل داده است. اما بررسی ها و تفکیک های صورت گرفته نشان می دهد که کمتر از ۴٪، از این ۷۶٪، پول نقد است.

ذخایر تتر

ذخایر تتر

جیم کریمر همچنین به این موضوع اشاره کرد که تتر رسما از نیویورک توسط دادستانی این ایالت اخراج شده است. به علاوه، وی عدم نگرانی بسیاری از افراد از این موضوع را بسیار باورنکردنی توصیف کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx