کلم چیمبرز: بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد

کلم چیمبرز: بیت کوین به زیر 10 هزار دلار سقوط خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1200 نفر

کلم چیمبرز: بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد

در مصاحبه اخیر خود، کلم چیمبرز (Clem Chambers)، مدیرعامل یکی از بهترین وبسایت های بورس و سهام اروپا به نام ADVFN، نظرات خود را در مورد بازار رمزارزها، بیت کوین، اتریوم، دیفای و به طور کل صنعت دارایی های دیجیتال به اشتراک گذاشت.

چیمبرز دیدگاه خود را در خصوص وضعیت فعلی بیت کوین و تحولات کوتاه مدت بازار که ممکن است در آینده شاهدش باشیم به اشتراک گذاشت. مدیر عامل ADVFN بر این باور است که بیت کوین از سال ۲۰۱۱ در واقع در دوره های چهار ساله حرکت کرده است و اکنون وارد سیر نزولی خود شده است:

به نظر می رسد که تحولات بازار دقیقاً مانند گذشته و یک چرخه چهار ساله است. حالا دوباره روند نزولی شده و بیت کوین به زیر ۲۰،۰۰۰ دلار، حتی شاید به کمتر از ۱۰،۰۰۰ دلار نیز سقوط کند. وقتی این اتفاق بیفتد، من دوباره شروع به خرید خواهم کرد.

خرید در سیر نزولی بازار

وی معتقد است که سرمایه گذاران با دیدگاه بلند مدت نباید به هر نوسان جزئی بازار واکنش نشان دهند. بلکه برعکس، در یک بازه بلند مدت در حالی که بازار نزولی است، خریدهای خود را افزایش بدهند. چیمبرز پیش بینی می کند که جای رشد بسیار بالایی برای ارزهای دیجیتال و به طور کلی برای این صنعت وجود دارد. با این حال وی به این واقعیت تاکید می کند که ممکن است برای رسیدن به آن نقطه باید صبورانه انتظار کشید.

کلم چیمبرز همچنین گفت که او ایمان بیشتری به بیت کوین در مقایسه با اتریوم دارد. از نظر او، آپدیت های بیشماری که پروژه ویتالیک بوترین دریافت می کند، ممکن است تاثیر چندانی بر آینده این ارز دیجیتال نداشته باشد.

در خصوص صنعت دیفای، مدیرعامل ADVFN حس خوبی نسبت به این فناوری و ارزشی که برای بازار کریپتو ایجاد کرده است دارد. با این وجود، او هنوز باور دارد که دیفای نیز حرکتی چرخه ای دارد و در مقطعی به کف خود نزول خواهد کرد.

ناکاموتو، محترم ترین فرد کریپتو

چیمبرز همچنین در این مصاحبه گفت که در صنعت ارزهای دیجیتال به چه کسی احترام بیشتری قائل است. انتخاب وی آقای ساتوشی ناکاموتو است که نه تنها خود او این فناوری را اختراع کرده بلکه پس از این همه سال همچنان ناشناس باقی مانده است.

من همچنان پای انتخاب اول خودم هستم: آقای ناکاموتو. او ۳۲ میلیارد دلار بیت کوین دارد. او این فناوری را اختراع کرد و کسی نمی داند او کیست. ناکاموتو واقعاً فوق العاده است.

در پایان، آقای کلم چیمبرز پیش بینی نهایی خود درباره قیمت بیت کوین برای پایان سال جاری و برای آینده نزدیک – از سه تا پنج سال دیگر – را ارائه داد. چیمبرز معتقد است که قیمت بیت کوین در سال جاری ۱۳۰۰۰ دلار و در آینده ۱۲۰،۰۰۰ دلار خواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx