پالیگان از راه اندازی استودیو بازی های بلاکچین و NFT خبر داد

پالیگان از راه اندازی استودیو بازی های بلاکچین و NFT خبر داد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2662 نفر

پالیگان از راه اندازی استودیو بازی های بلاکچین و NFT خبر داد

توسعه دهنده زیرساخت های اتریوم پالیگان یک شرکت جدید تاسیس کرده است تا فعالیت های خود را در زمینه بازی های بلاکچین و توکن های غیر قابل معاوضه یا همان NFT ها پیش ببرد و اطلاعات بیشتری در مورد استراتژی های بلند مدت رشد این شرکت ارائه دهد.

استودیوی پالیگان که تازه تاسیس شده است سه هدف اصلی دارد: تثبیت جایگاه پالیگان به عنوان رهبر در بازی های غیرمتمرکز، ایجاد یک برند تجاری برای جذب توسعه دهندگان و سرمایه گذاران به اکوسیستم NFT و قرار دادن پالیگان به عنوان بهترین مکان برای انتقال به Web 3.0.

این شرکت قصد دارد از طریق ابتکاری به نام استودیو گیمینگ پالیگان (Polygon Gaming Studio) به توسعه دهندگان کمک کند تا بازی های غیرمتمرکز را ایجاد کرده و به بازار عرضه کنند. ابتکار دیگر این شرکت موسوم به استودیو NFT پالیگان (Polygon NFT Studio)، قصد دارد به برندها و صاحبان دارایی های معنوی به منظور راه اندازی مجموعه و کلکسیون های دیجیتال و بازارهای سفارشی کمک کند.

این شرکت در این خصوص در روز دوشنبه گفت:

با راه اندازی استودیو پالیگان، بازی ها از پشتیبانی ۳۶۰ درجه ساخت برخوردار می شوند، برندها و شرکت های بزرگ می توانند در پالیگان راه اندازی شوند و گیمرها می توانند از یک دنیای کاملاً جدید برای کسب فرصت ها و بازی های غیرمتمرکز لذت ببرند.

پالیگان به سرعت به عنوان یکی از پلتفرم های محبوب توسعه دهندگان در صنعت بلاکچین ظهور کرده است. این پلتفرم طی یک دوره هفت روزه در ماه مه ۷۵۰۰۰ کاربر جدید جذب کرد و به یک مرکز عمده در مشارکت های پیرامون دیفای تبدیل شده است. مارک کوبان (Mark Cuban)، سرمایه گذار نام آشنا و میلیاردر، نیز از پالیگان به دلیل مهارت های فنی و رشد روزافزون کاربران این پلتفرم حمایت کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx