اگر دانش ما کم باشد، طعمه ی خوبی برای هکرهای رمز ارزها هستیم!

اگر دانش ما کم باشد، طعمه ی خوبی برای هکرهای رمز ارزها هستیم!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2828 نفر

اگر دانش ما کم باشد، طعمه ی خوبی برای هکرهای رمز ارزها هستیم!

دزدیدن ارزهای دیجیتال ما اتفاقی است که کمتر به آن توجه می شود. از آن جایی که امنیت رمز ارزها بالاست، بسیاری از افراد احتمال دزدیده شدن را ندید می گیرند. در صورتی که از آنجایی که کار کردن با این ارزها نیاز به اینترنت دارد، پس احتمال هک شدن وجود دارد. معمولا دزدیدن این ارزها با بدافزار ها صورت می گیرد. موضوعی که باید مراقب آن باشیم.

این روزها نرم افزارهای استخراج در حال پیشرفت هستند. با پیشرفت ابزارهای کار معمولا نیاز به داشتن تخصص بالا کاهش می یابد. لازم است تا کلیه اشخاصی که در این حوزه فعالیت می کنند دانش خود را بالا ببرند. بسیار از دزدی ها به شکل فیشینگ، ایمیلی، استفاده از نرم افزار های اشتباه و …به وقوع می پیوندد.

افراد با استفاده از این بدافزارها، اطلاعات خود را لو می دهند. این دزدی ها معمولا الگوهای یکسانی دارند.برای مثال توسط اشخاص ناشناس در شبکه های اجتماعی خبر اهدای یک رمز ارز ارزشمند منتشر می شود. همین امر سبب می شود تا شخص به صورت ناخواسته اطلاعات خود و یا اطلاعات کیف پول خود را لو دهد! جالب این جا است که که بسیاری از این دزدی ها در بستر مونرو اتفاق می افتد. علت آن ماهیت الگوریتمی مونرو است.

مراقب باشیم!

در شرایط فعلی اقتصاد جهانی بسیاری به سمت خرید طلا و حتی ارزهای دیجیتال آمده اند. یعنی ارزهای دیجیتال را جایگزین خوبی برای سرمایه گذاری می دانند. با بیشتر شدن مقبولیت رمز ارزها افراد بیشتری به این سمت حرکت می کنند. به تبع آن ها دانش کافی برای این کار را ندارند.کمبود این دانش در این زمینه سبب مشکلات عدیده ای می شود. بسیاری به فکر سو استفاده از آن ها می افتند. یک سخن قدیمی می گوید که وقتی همه دنبال طلا هستند، شما می توانید با بیل فروشی پولدار شوید. ارزهای دیجیتال طلا هستند. بدافزار های استخراج آن ها بیل!

راه حل چیست؟

همان طور که می دانیم افزایش دانش در این حوزه مهم ترین کار ممکن است. اکثر کلاهبرداری ها به خاطر ضعف دانشی ما است. بسیاری از هکر ها اطلاعات ما را مستقیما از خود ما می گیرند! اگر دانش کافی نداشته باشیم، خیلی راحت فریب می خوریم. وعده های چند برابر کردن پول و یا دروغ هایی درباره ارزهای دیجیتال همه به علت کمبود سواد ما در این حوزه است.پس باید مراقب باشیم. اطلاعات کیف پول خود را لو ندهیم. از اینترنت امن و دستگاه امن استفاده کنیم. به هرکسی اعتماد نکنیم. و دانش خود را بالا ببریم.

با ما همراه باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx