صرافی بایننس قراردادهای آپشن بیت کوین به نام “وانیل” را راه اندازی کرد

صرافی بایننس قراردادهای آپشن بیت کوین به نام "وانیل" را راه اندازی کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2476 نفر

صرافی بایننس قراردادهای آپشن بیت کوین به نام “وانیل” را راه اندازی کرد

صرافی بایننس اعلام کرد که قراردادهای آپشن جدیدی راه اندازی کرده است که کار را برای تریدرها آسان تر می کند و به آنها این امکان را می دهد که برای اولین بار قراردادهای خود را ایجاد کنند.

قراردادی به طمع وانیل

این قابلیت جدید که قرارداد “آپشن وانیل بیت کوین به سبک اروپایی” (Vanilla Options) نام گذاری شده است، به کاربران این امکان را می دهد که بیت کوین را با قیمت توافقی در پایان قرارداد خریداری کنند و سپس آن را با ارزهای دیگر معامله کنند.

سبک اروپایی قراردادها با سبک همتای آمریکایی خود که بایننس در آوریل سال ۲۰۲۰ راه اندازی کرد، از این منظر که تریدرها امکان خرید بیت کوین را در هر لحظه تا پایان قرارداد دارند، متفاوت است.

دلیل انتخاب وانیل برای نام گذاری این قراردادها به این دلیل عنوان شده که این قراردادها در مقایسه با قراردادهای آپشن آمریکایی پیچیدگی کمتری دارند.

بایننس ادعا می کند که قراردادهای به سبک اروپایی از تریدرها در برابر نوسانات محافظت می کند. سرمایه گذاران می توانند این قراردادها را در یک بازه زمانی مشخص شده با قیمت مشخصی بفروشند. وجوه این قراردادها در استیبل کوین آمریکایی تتر (USDT) سپرده گذاری می شوند.

اما قراردادهای به سبک اروپایی ریسک و در عین حال پاداش بیشتری به همراه دارند. در حالی که Binance تنها صادر کننده قراردادهای به سبک آمریکایی بود، اما صدور قراردادهای به سبک اروپایی به عهده خود تریدرها واگذار شده است.

این مسئله به این معنی است که تریدرها می توانند قوانین خاص خود را تنظیم کنند. به عبارتی دیگر، محدودیتی در حجم قرارداد به شرطی که صادر کننده وثیقه کافی داشته باشد، وجود ندارد. بنابراین احتمالا خریداران مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری برای قراردادها خواهند بود، و در عین حال صادرکننده موظف به انجام قرارداد است، حتی اگر قیمت بیت کوین به یک میلیارد دلار برسد.

جذب سرمایه گذاران نهادی

بایننس اعلام کرد که قصد خود از راه اندازی این قراردادها جذب سرمایه گذاران نهادی بوده است. حجم معاملات روزانه در بایننس در این ماه به ۱ میلیارد دلار برای معاملات گزینه ها رسید. و همین مسئله باعث شده که بایننس بخواهد حجم معاملات خود را افزایش بیشتری بدهد.

سرمایه گذاری در قراردادهای آپشن بیت کوین به روش محبوبی برای سرمایه گذاری در بیت کوین تبدیل شده است. براساس داده های منتشر شده توسط Skew، حجم معاملات سود باز آپشن بیت کوین در سال ۲۰۲۱ فراتر از ۱۰ میلیارد دلار خواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx