در این هفته مراقب این ۵ ارز دیجیتال باشید

این هفته می تواند هفته ی پر سودی باشد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2988 نفر

در این هفته مراقب این ۵ ارز دیجیتال باشید

طبق تحلیل، حال ارز های دیجیتال کاردانو، چین لینک، استلار و ویچین در این هفته احتمالا خوب است. درباره ی بیت کوین هم بحث هایی وجود دارد.

بیت کوین

تعداد کسانی که باور دارند قیمت بیت کوین زیر ۹۰۰۰ دلار نمی آید از کسانی که منتظر قیمتی بالای ۹۵۰۰ هستند بیشتر است. همین امر می تواند بیانگر این باشد که حداقل قیمت پایین تر نمی آید!
طبق شاخص ADX به نظر میرسد وضعیت بیت کوین برای چند روز دیگر هم به همین شکل باقی بماند. گرچه به نظر میرسد خرس ها و گاو ها هر دو هنوز منتظر یک اتفاق بزرگ برای شروع هستند، اما خرس ها کمی دست برتر را دارند.
به هر حال اگر قیمت ۹۰۰۰ دلار را به سمت پایین رد کند، باید منتظر قیمت ۸۹۰۰ تایی باشیم. اگر هم بتواند به سمت بالا حرکت کند، تا ۹۵۰۰ مورد انتظار است.

کاردانو

کاردانو با شاخص ADX بالای ۴۰ یک روند رو به بالای قدرتمند دارد. به نظر می رسد کاردانو تا ۰.۱۷ و سپس ۰.۲ دلار بالا برود.
البته به شرط اینکه گاو ها بتوانند این روند صعودی را حفظ کنند. در صورت کاهش قیمت فعلی، ممکن است میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، نقش سطح حمایت به خود بگیرد. این میانگین در حال حاضر معادل ۰.۱۱ دلار است.
البته اگر به این قیمت برسد، تا ۰.۰۹ دلار مورد انتظار است.

چین لینک

این ارز دیجیتال نیز با ADX بالای ۵۴ روند صعودی دارد. هر چند که این روز ها سرمایه گذاران اقدام به نقد کردن دارایی خود برای برداشت سود کرده اند.
معمولا وقتی در یک روند رو به بالا برداشت سود اتفاق میفتد، یک تا سه روز طول میکشد. بعد از این چند روز باید شاهد افزایش قیمت باشیم. البته لازم به ذکر است اگر بعد از ۳ روز روند صعودی نشود، احتمال ثبات یا حتی ریزش وجود دارد.

استلار

استلار هم با شاخص ADX بالای ۴۲ یک روند قدرتمند را پیش گرفته است. البته گاوها نتوانستند سطح ۰.۱ دلاری را حفظ کنند. به نظر می رسد گاو ها در تلاش هستند تا یک رالی قیمت را شروع کنند. اگر موفق شوند قیمت ۰.۱۳ و سپس ۰.۱۴ دلار مورد پیش بینی است.

ویچین

نوسان این ارز در بازه ی ۰.۰۱۷ تا ۰.۰۲۰ در چند روز گذشته، شاخص ADX را کاهش داده و تا ۴۳ رسانده است. اگر قیمت به کمتر از این بازه میل کند، تا ۰.۰۱۴ دلار مورد انتظار است. اگر هم به سمت بالا حرکت کند، به نظر میرسد قیمت در حدود ۰.۰۲ دلار تداوم یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx