افزایش ارزش ارزهای دیجیتال در پی کاهش ارزش ارزهای فیات

این هفته می تواند هفته ی پر سودی باشد!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5657 نفر

افزایش ارزش ارزهای دیجیتال

در پی کاهش ارزش ارزهای فیات

در پی پاندمی ویروس کرونا، دولت ها در حال چاپ بی رویه ارز فیات هستند. آنها قصد دارند به این شکل از مشکلات اقتصادی کرونایی بکاهند. همین امر باعث بی ارزش تر شده این پول ها می شود. برای همین بسیاری از صاحبان سرمایه، درخواست خرید طلا دارند. افزایش خرید طلا باعث افزایش قیمت آن شده است. سرمایه داران به دنبال مکانی بهتر برای سرمایه گذاری نیز هستند. جایی که سود خوبی را نصیب آنها کند. اینجا است که بیت کوین بیشتر به چشم می آید. طبق تحلیل ها، اگر دارندگان ارزهای دیجیتال کمی صبور باشند، باید منتظر بالا رفتن قیمت آن ها باشیم.

تحلیل بیت کوین

اگر تحلیل های قبلی ما را دنبال کرده باشید، می دانید که گاو ها و خرس ها هر دو منتظر یک اتفاق بودند. به نظر می رسد گاو ها کار خود را شروع کردند. قیمت پادشاه ارزها از میانگین متحرک عبور کرد. در چنین شرایطی قیمت بالای ۹۵۰۰ دلار میتواند نوید بخش صعود به بازه ی ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۵۰۰ باشد.

طبق تحلیل داده ها ۱۰۳۷۶دلار و سپس ۱۱۸۷۰ دلار نیز برای بیت کوین مورد انتظار است. البته اگر گاو ها بتوانند این روند صعودی را حفظ کنند. اگر خرس ها شروع به کار کنند، باز باید منتظر سقوط تا ۸۸۰۰ باشیم.

اتریوم

روند احتمالی اتریوم نیز مانند بیت کوین اوضاع خوبی دارد. به نظر می رسد باید منتظر قیمت ۲۸۸ و سپس ۳۶۶ دلاری باشیم. البته به شرط آن که گاو ها بتوانند ۲۵۳ دلاری را رد کنند.

در غیر این صورت حتی باید منتظر ۲۱۶ دلار هم باشیم.

ریپل

خرس ا سعی کردند قیمت را به پایین میانگین های متحرک ببرند. اما با مقاومت گاوها روبرو شد. به نظر می رسد گاوها در تلاش برای افزایش قیمت تا ۰.۲۱ دلار هستند.

اگر احیانا از مقاومت گاو ها کاسته شود و قیمت به ۰.۱۸۸ برسد، تا ۰.۱۷ مورد پیش بینی است.

بیت کوین کش

پس از چند روز توقف در حدود ۲۱۷ دلار، شاهد یک جهش برای این ارز بودیم. همین موضوع می تواند به ما خبر از قیمت ۲۴۶ دلاری بدهد.

بیت کوین اس وی

گرچه مدتی ست که خرس ها در تلاش هستند تا قیمت را به ۱۷۰ دلار نزدیک کنند، اما نتوانسته اند. اگر همچنان خرس ها نتوانند کاری پیش ببرند، تا ۲۲۷ دلار قیمت مورد انتظار است.

کاردانو

به نظر می رسد گاوها که امید به ادامه روند افزایشی دارند، در حال خرید کاردانو در قیمت پایین هستند. همین موضوع باعث می شود ما منتظر قیمت ۰.۱۷ و سپس ۰.۲۰ دلاری باشیم. البته اگر گاوها نتوانند روند صعودی را حفظ کنند، ریزش تا ۰.۹۷ دلار مورد انتظار است.

لایت کوین

جنگ گاوها و خرس ها در لایت کوین کمی بیشتر است. گاوها در تلاش هستند تا قیمت را تا ۵۱ دلار بالا ببرند. البته خرس ها هم دست از تلاش نکشیده اند. آن ها به دنبال کم کردن قیمت این ارز تا ۳۹ دلار می باشند.

کریتو دات کام

این ارز به سطح مقاومت ۰.۱۴ رسیده است. به نظر می رسد مدتی این حالت حفظ شود. هر چند که احتمال ریزش وجود دارد.

چینلینک

گرچه گاو ها سخت در تلاش هستند، اما خرس ها دست برتر را دارند. گرچه قیمت ۸.۹ دلاری مورد انتظار است. اما اگر گاو ها برنده ی این جنگ نشوند، فعلا نباید منتظر بالا رفتن قیمت بود.

بایننس کوین

گاوها اجازه پایین آمدن قیمت به زیر میانگین متحرک را نداده اند. این نکته ی خوبی است. به نظر می رسد گاو ها قصد دارند سطح قیمت را تا ۲۲.۹ و سپس ۲۴ بالا ببرند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx