دفینیتی قابلیت قراردادهای هوشمند را به بیت کوین خواهد آورد

دفینیتی قابلیت قراردادهای هوشمند را به بیت کوین خواهد آورد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1356 نفر

دفینیتی قابلیت قراردادهای هوشمند را به بیت کوین خواهد آورد

بلاکچین اینترنت کامپیوتر بنیاد دفینیتی (Dfinity Foundation) اعلام کرده ویژگی قراردادهای هوشمند را به شبکه بیت کوین خواهد آورد. انتظار می رود با افزوده شدن این ویژگی، قابلیت های جدیدی به این رمزارز پیشرو افزوده شود.

روز سه شنبه بنیاد دفینیتی اعلام کرد که از قابلیت رمزنگاری کلیدی خود برای ادغام با BTC بهره خواهد برد. بدین ترتیب، حضور قراردادهای هوشمند برای آدرس ‌های BTC موجود در بلاکچین اینترنت کامپیوتر مسیر خواهد شد. این اقدام دفینیتی بخشی از برنامه های این بنیاد برای قابل دسترس کردن بیت کوین در تراکنش ها، دیفای و وب ۳.۰ صورت می گیرد.

دومینیک ویلیامز (Dominic Williams)، بنیانگذار و محقق ارشد بنیاد دفینیتی در این خصوص گفت:

 قراردادهای هوشمند اینترنت کامپیوتر به نقدینگی بیت کوین دسترسی پیدا خواهند کرد و اینگونه بیت کوین به قابلیت های جدید قراردادهای هوشمند بدون نیاز به خدمات پل ارتباطی ناامن و دست و پا گیر دسترسی پیدا خواهد کرد.

قراردادهای هوشمند در اینترنت کامپیوتر دارای آدرس های BTC خواهند بود و به آنها دسترسی مستقیم به تراکنش های بلاکچین بیت کوین را خواهد داد.

نهایی شدن تراکنش ها در اینترنت کامپیوتر دو ثانیه طول می کشد، در حالی که در BTC این مدت زمان برابر با ۴۰ دقیقه است. برای حل این مشکل، “بانک بیت کوین” به طور مستقیم در اینترنت کامپیوتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب تراکنش های سریع دو ثانیه ای امکان پذیر خواهند شد.

در اوایل سال جاری، بنیاد دفینیتی یک برنامه توسعه اکوسیستم ۲۲۳ میلیون دلاری را برای حمایت از قراردادهای هوشمند و توسعه بلاکچین خود راه اندازی کرد. این پروژه که در سال ۲۰۱۴ آغاز شد، حمایت مالی برخی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری کریپتو، از جمله اندرسین هاروویتز (Andreessen Horowitz) و پالیچین کاپیتال (Polychain Capital) را داشته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
beigzadeh
beigzadeh
2 سال ها قبل

khoob bood moteshaker

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx