آیا AMC دوج کوین را به لیست آلت کوین های خود اضافه خواهد کرد؟

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6173 نفر

آیا AMC دوج کوین را به لیست آلت کوین های خود اضافه خواهد کرد؟

مدیر عامل سینماهای زنجیره ای AMC، ادام ارون (Adam Aron)، نظرسنجی در توییتر برگزار کرده و از مخاطبان خود خواسته نظر خود را در خصوص پذیرش دوج کوین اعلام کنند. وی در نظر سنجی خود پرسید:

من صادقانه می خواهم از طریق این نظرسنجی توییتری نظر شما را بشنوم. تا پایان سال ۲۰۲۱، AMC پذیرش رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را به عنوان روش پرداختی آغاز خواهد کرد. در فید توییتر خود شنیده ام که ما باید دوج کوین را نیز بپذیریم. آیا به نظر شما AMC باید پذیرش دوج کوین را بررسی کند؟

نظرسنجی ارون 

نظرسنجی ارون

درحال حاضر در زمان نگارش این مطلب، تاکنون ۱۱۱,۷۹۵ نفر به این نظرسنجی پاسخ داده اند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ۶۹.۹٪ از کاربران موافق انجام این کار بوده اند.

پاسخ کاربران

پاسخ کاربران

 

این نظرسنجی درحالی انجام شده که ادام ارون کمتر از یک هفته پیش اعلام کرده بود که پذیرش بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را آغاز خواهد کرد.

حمایت ایلان ماسک و بیلی مارکوس

در پاسخ به این نظرسنجی، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، حمایت خود را اعلام کرد. علاوه بر وی، هم بنیانگذار دوج کوین، بیلی مارکوس (Billy Markus) نیز موافقت خود را با این ایده اعلام کرده است.

مارکوس از فالوورهای خود درخواست کرده علاوه بر شرکت در رای گیری، برای جذب مشارکت بیشتر، این توییت ارون را لایک کنند. مارکوس با این کار خود قصد دارد که میزان مشارکت برای دوج کوین بسیار بیشتر از آلت کوین های اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش باشد.

همانطور که به یاد دارید، در اوایل سال جاری، شرکت SpaceX اعلام کرد که برای یک ماموریت به ماه موسوم به DOGE-1 که سال آینده راه اندازی خواهد شد، دوج کوین را پذیرفته است.

نظر سنجی تسلا

نظر سنجی تسلا

در یک نظر سنجی دیگر، خود ایلان ماسک نظر کاربران را در خصوص پذیرش DOGE برای خرید خودروهای شرکت تسلا را جویا شده بود. علیرغم اینکه ۷۸.۲٪ پاسخ ها مثبت بود، تسلا همچنان پذیرش این میم کوین را آغاز نکرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx