دنیای متاورس در سال ۲۰۲۲ چه شکلی خواهد بود؟

دنیای متاورس در سال 2022 چه شکلی خواهد بود؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1146 نفر

دنیای متاورس در سال ۲۰۲۲ چه شکلی خواهد بود؟

یات سیو (Yat Siu)

یات سیو، موسس و رئیس بازی‌های مبتنی بر بلاکچین Animoca Brands مستقر در هنگ کنگ است. سیو ، یک پیشرو در صنعت بازی‌هاست. او کار خود را در Atari Germany در اوایل دهه ۱۹۹۰ شروع کرد. در هنگ کنگ، جایی که در حال حاضر اقامت دارد، او  اولین گردآورنده رایگان صفحات وب و ایمیل را در آسیا با Cybercity/Freenation در سال ۱۹۹۵ تاسیس کرد. همچنین سیو موسس و مدیرعامل Outblaze است.

پیش بینی‌های سال ۲۰۲۲

مهاجرت عظیم متاورس‌ها

زمانی که فیس بوک اعلام کرد که به متا تغییر نام داده است و در واقع زیر مجموعه‌ای از حوزه متاورس شده است، حتی اگر متاورس آن‌ها مبتنی بر بلاک چین هم نباشد، مردم در حال حاضر نسبت به این قضیه هوشیار شده اند. زمانی که شما در رابطه با کل نقشه پذیرش متاورس فکر می کنید، می فهمیم که ما تازه در ابتدای راه قرار داریم. اما ما به شدت این چرخه را سریع پشت سر خواهیم گذاشت. حتی در بین چرخه‌های غیر مالی، شما افرادی را می‌بینید که در رابطه با متاورس در حال بحث و گفتگو هستند. بنابراین، ما از میلیون ها کاربری که در حال حضور در این فضا وجود دارند، به سمت فضایی می‌رویم که ده‌ها میلیون آدم در آن درگیر خواهند شد. در سال ۲۰۲۲، ما شاهد استفاده هزاران میلیون کاربر خواهیم بود به خصوص در فضاهایی که از بلاک چین بهره برده‌اند.

هیچ برنده‌ای در حوزه متاورس وجود نخواهد داشت

من فکر نمی‌کنم در کل برنده‌ای در این حوزه وجود داشته باشد. من فکر نمی‌کنم که برای این حوزه تنها یک برنده داشته باشیم. در واقع، اگر یک برنده وجود داشته باشد، این موضوع بسیار غمناک خواهد بود. زیرا در این صورت این قضیه بر بسیاری از مسائل مانند انتخاب‌ها و تنوع تاثیر خواهدگذاشت.

تمام چیزهای بزرگ حول همین حوزه از یک مدل اصلی نشات می‌گیرد تا جایی که ما نگران باشیم که تنها یک صاحب واقعی دیجیتال وجود دارد. اگر شما بتوانید در یک فضای امن و مطمئن برای خود یک فضای دیجیتال داشته باشید، اصلا مهم نیست که شما بر روی چه زنجیره‌ای یا چه بلاک‌چینی فعالیت دارید، سپس از آن جا، چنین موسساتی برای چیزی که ما متاورس واقعی می دانیم و به نوعی یک جامعه به حساب می‌آید که در آن افراد مالکیت‌های واقعی دارند ساخته خواهد شد و این روند برای آن‌ها کاملا منطقی به نظر خواهد رسید. و این گونه است که مردم می‌توانند به حوزه متاورس اعتماد کنند و با راه اندازی تجارت‌ها و املاک در این حوزه حضور داشته باشند.

صاحبیت دیجیتال تایین کننده حوزه متاورس خواهد بود

برای من ، چنین چیزی به معنای یک موفقیت بزرگ در حوزه متاورس باز (Open Metaverse) خواهد بود که در آن ما می‌توانیم دقیقا چیزی را بسازیم که در حال حاضر در دنیای فیزیکی در آن زندگی می‌کنیم. زیرا چنین فضایی برای من اتفاق افتاده است و مالکیت در متاورس کاملا امن و ثابت شده است. بنابراین منظ.ر من از دنیای متاورس چنین چیزی است. متاورس بسته که بسیاری از کمپانی‌ها در حال تلاش برای ساحت آن هستند با چزی که منظور من است کاملا متفاوت است. و من فکر می‌کنم گه در نهایت این پروژه‌ها با شکست مواجه خواهند شد. اما این قضیه کاملا واضح است که این نوع متاورس در سال‌های آتی بسیار محبوب خواهند بود جایی که در آن افرادی حضور دارند که تلاش خواهد کرد تا یک متاورس بسته بسازند و پس از آن تمام افراد چنین کاری انجام دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx