نظرات تحلیلگران مختلف در رابطه با حوزه‌های رمزارزها در سال ۲۰۲۲

نظرات تحلیلگران مختلف در رابطه با حوزه‌های رمزارزها در سال 2022
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1038 نفر

نظرات تحلیلگران مختلف در رابطه با حوزه‌های رمزارزها در سال ۲۰۲۲

بسیاری از تحلیل گران انتظار داشتند که قیمت بیت کوین تا قبل از سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰،۰۰۰$ برسد اگرچه چنین چیزی در حال حاضر غیر ممکن به نظر می‌رسد، بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند که بیت کوین در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ به قیمت مذکور خواهد رسید.

در این جا به بررسی چند پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۲ می پردازیم

با وجود این که مدل Stock-to-Flow از ماه آگوست تا اکتبر در بازار وجود داشت، اما از زمانی که این مدل PlanB به اشتباه قیمت ۹۸۰۰۰ دلار بیت کوین را تا پایان نوامبر پیش بینی کرد، تحلیلگران در ارائه پیش بینی های قیمت بیت کوین محتاط تر بودند.

در حالیکه بسیاری از تحلیلگران صحت این مدل را زیر سوال برده‌اند، تحلیلگر بازار رمز ارزها با حساب کاربری ناشناس به نام DecodeJar معتقد است که قیمت بیت کوین در چند ماه آینده از مرز ۱۰۰،۰۰۰$ عبور می‌کند. با توجه به این تحلیلگر، قیمت بیت کوین تا انتها سال ۲۰۲۲ می‌تواند به قیمت ۲۵۰،۰۰۰$ برسد.

وی معتقد است بر اساس تئوری امواج الیوت و سطوح فیبوناچی ریتریسمنت، قیمت بیت کوین تا ۷ام ژوئن به ۱۹۰،۲۳۳$ خواهد رسید.

همچنین وی هشدار داد:

پیش بینی قیمت‌ها و زمان در آینده تنها یک راهنمایی است. اما استفاده از این راهنمایی‌ها و همچنین اندیکاتورهای دیگر یک راه حل بسیار مناسب برای خروج به موقع از این بازار است. من در نهایت یک دیدگاه قیمتی ۱۹۰،۰۰۰$ به بیت‌کوین دارم.

در سال ۲۰۲۲ مقررات کریپتویی اعمال می‌شود

دیدگاهی به اکوسیستم رمزارزها در آینده که توسط Lifchitz، شریک مدیریت و مدیر ارشد سرمایه گذاری در ExoAlpha، ارائه شده است که اعتقاد دارد “در سال ۲۰۲۲ رمزارزها وجود خواهند داشت”. وی این نظر خود را در راستای این که دولت‌ها رمزارزها را ممنوع نخواهند کرد بیان کرد.

در مقابل، Lifchitz پیشنهاد کرد که ” آن‌ها در راستای قانون گذاری رمزارزها پیش خواهند رفت زیرا به رمزارزها و مالیات حاصل از آن برای بهبود وضعیت اقتصادی خود نیاز دارند.”

از آنجایی که اکوسیستم DeFi در حال رشد و ارائه خدمات جدید است، Lifchitz پیش بینی کرد که شرکت‌های بیمه و بانک‌ها در آینده مجبور به پذیرش تجارت‌ آن‌ها خواهند شد. زیرا آن‌ها نیاز دارند همچنان در عرصه رقابت حضور داشته باشند اما کسب‌وکارهای متوسط بیشتر در معرض خطر هستند زیرا توسط DeFi از کار افتاده‌اند.

اما این صحبت‌ها زمانی شوکه کننده تر می‌شود که پای فضای NFT وسط می‌آید. Lifchitz نگرانی‌های خود را در رابطه با این بخش مالی که با سرعت بسیار زیاد در حال رشد است بیان کرد و در رابطه با برخی از قانون گذاران ابراز نگرانی کرد.

Lifchitz گفت:

این موضوع خیلی داغ شده است که یک نفر نمی‌تواند کمک کند اما به شدت نگران این است که نکند پولشویی در حال انجام است. می‌دانم که به لطف بانک‌های مرکزی پول زیادی در حال چپاول است که باید جایی را پیدا کنند، اما NFTها در سال ۲۰۲۱ من را به یاد دوران Dot.com در اواسط سال ۱۹۹۸ می‌اندازد، که هنوز جای زیادی برای رشد سهموی قیمت و سپس رکود قیمت دارد.

Lifchitz در رابطه با هیاهوی متاورس در حال ظهور اظهار داشت در حالی که به نظر می رسد ما به آینده ای می رویم که می تواند شبیه صحنه هایی از فیلم Ready Player One باشد که در آن مردم به دنیای مجازی پناه می برند زیرا دنیای واقعی آنها وحشتناک است. جهان ما همچنان سال ها برای رسیدن به آن فاصله دارد.

پذیرش‌های بیشتر احتمالا ادامه خواهد داشت

برخلاف نشانه‌هایی از ضعف‌های کوتاه مدت، Loukas Lagoudis، مدیر اجرایی صندوق کاهش ریسک دارایی‌های دیجیتال و رمز ارزی به نام ARK36، به شدت معتقد است که روند صعودی در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

Lagoudis پیشنهاد کرد که دلیل اصلی رشد رمزارزها در سال ۲۰۲۲، پذیرش بیشتر رمزارزها توسط موسسات بزرگ و معتبر و همچنین ادغام بیشتر آن با سامانه‌های مالی قانونی خواهد بود. این پذیرش را می‌توان در ترجیح رمزارزها در بسیاری از شرکت‌های مالی نسبت به طلا در سال ۲۰۲۱ مشاهده کرد.

Lagoudis گفت:

علاوه بر این، چون رمزارزها توانسته اند عملکرد بهتری نسبت به دارایی‌های سنتی داشته باشند، ما مشاهده خواهیم کرد که سرمایه گذاران با توجه به مدیریت ریسک در بازار رمزارزها سرمایه گذاری خواهند کرد، به خصوص در زمانی که فضای اقتصادی تورمی است و بازده اوراق قرضه رو به کاهش است.

Jean—Marc Bonnefous، راس مدیریت دارایی در Tellurian ExoAlpha، پیشنهاد کرد که به نظر می‌رسد که روندها به بلاکچین‌هایی علاقه دارند که بر روی عملکرد، رشد DApp ها و تا حدودی متمرکزسازی تمرکز دارند.

Bonnefous یک تغییر بسیار بزرگ از روندهای گذشته را که شامل پروژه‌های متمرکز بر “امنیت، ذخیره ارزش و آن‌هایی که مانند BTC و ETH متمرکزترند” اعلام کرد.

او گفت:

اساسا، به نظر می‌رسد که بازار به سمت چابکی و کارایی هزینه به جای یک بلاکچین خالص تمایل دارد، که یک تغییر بسیار بزرگ در سال‌های اخیر است. این معامله ارزش نسبی برنده بسیار محتمل است که در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx