دوج کوین، محبوب ترین میم کوین بازار، به بالاترین سطح تاریخی خود صعود کرد!

دوج کوین، محبوب ترین میم کوین بازار، به بالاترین سطح تاریخی خود صعود کرد!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1968 نفر

دوج کوین، محبوب ترین میم کوین بازار، به بالاترین سطح تاریخی خود صعود کرد!

دوج کوین نیز با افزایش علاقه عموم به ارزهای دیجیتال و عبور ارزش بازار رمزارزها از ۲.۱۹ تریلیون دلار، به بالاترین سطح خود صعود کرده است.

روز گذشته ۱۳ آوریل، دوج کوین (DOGE) با ۳۶٪ افزایش تا ۰.۰۹ دلار صعود کرد. امروز نیز روند صعودی ادامه داشته و این آلت کوین رکورد جدید ۰.۱۰ دلاری را با ۴۵٪‌ افزایش برای خود ثبت کرده است.

نمودار دوج کوین

نمودار دوج کوین

با اینکه دلیل مشخصی برای این روند صعودی وجود ندارد، اما حالا محبوب ترین میم کوین بازار موفق شده خود را در لیست کوتاه ارزهای دیجیتالی که به عنوان یک روش پرداخت استفاده می شوند، قرار دهد.

داده ها نشان می دهند که دوج کوین موفق شد در ۱۳ آوریل با ۳۶٪ افزایش، از سطح ۰.۰۷ دلار تا ۰.۰۹۶ دلار با حجم معاملات ۵.۴ میلیارد دلار صعود کند.

بدون شک رشد قیمت DOGE به یکی از بزرگترین رویدادهای سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است. در این سال “ارتش” این ارز دیجیتال متشکل از افراد بانفوذی همچون ایلان ماسک، اسنوپ داگ و مارک کوبان با توییت های خود قیمت DOGE را رو به جلو هدایت کرده اند.

قطعا ایلان ماسک یکی از بیشترین تاثیرها را در روند حرکتی دوج کوین داشته و با توییت های خود بارها باعث پامپ این آلت کوین شده است. ایلان ماسک حتی در توییتی اعلام کرد که برای فرزند خردسال خود دوج کوین خریده است.

اکنون ارزهای دیجیتال بیش از پیش مورد استفاده همگان قرار گرفته و هر روز نشانه های جدیدی از استفاده هر چه بیشتر عموم از این نوع از ارزها مشاهده می شود. انتظار می رود که پروژه هایی همچون دوج کوین با پشتیبانی توسط سلبریتی ها بتوانند موج جدیدی از ورود کاربران به دنیای ارزهای دیجیتال را ایجاد کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx