شرکت ریپل خواستار رد دعوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به طور کامل شد

شرکت ریپل خواستار رد دعوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا طور کامل شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1290 نفر

شرکت ریپل خواستار رد دعوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به طور کامل شد

شرکت ریپل با جسارتی که از پیروزی های اخیر خود در نبرد قانونی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بدست آورده، خواستار رد دعوی به طور کامل شده است.

ثبت این دادخواست در روز دوشنبه پس از آن صورت گرفت که سارا نتبورن (Sarah Netburn) قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، با یک سری از دادخواست های اخیر شرکت ریپل موافقت کرد.

یکی از این دادخواست ها مربوط به ویرایش اسناد خاص و مبادلات ایمیل است و دیگری افشای نوشته های این کمیسیون در خصوص ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم است. ریپل امیدوار است از طریق دادخواست دوم بتواند با استفاده از ادبیات SEC در خصوص بیت کوین و اتریوم، استدلال کند XRP باید از قوانین اوراق بهادار خارج بشود.

قاضی دادگاه خانم سارا نتبورن همچنین اعلام کرد که نیازی برای افشای اطلاعات مالی شخصی مدیران ارشد ریپل که SEC خواستار آن بوده است، نیست – که پیروزی دیگر برای این شرکت است.

زمانی که شکایت SEC علیه شرکت ریپل در ماه دسامبر علنی شد، توکن XRP سومین رمزارز ارزشمند بازار بود. با تبعاتی که این شکایت می توانست داشته باشد، شرکت ها و صرافی های بسیاری ارتباط خود را با این توکن قطع کردند. در نتیجه توکن XRP شاهد سقوط چشمگیری در ارزش خود بود. همین موضوع باعث شد تا برخی از آلت کوین ها گوی رقابت را از XRP بدزدند.

نمودار ریپل

نمودار ریپل

اما اخیرا با پیروزی های بدست آمده در دادگاه و از طرفی سیر صعودی بازار نه تنها ریپل ضررهای خود را جبران کرده،‌ بلکه به بالاترین سطح خود در چند سال اخیر رسیده است. ریپل هم اکنون با ۲۲.۶٪ افزایش در سطح ۱.۹۲ دلاری معامله میشود که بالاترین سطح ثبت شده از ژانویه سال ۲۰۱۸ است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx