دویچه بانک: نوسانات بیت کوین بسیار شدید خواهند بود

دویچه بانک: نوسانات بیت کوین بسیار شدید خواهند بود
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1551 نفر

دویچه بانک: نوسانات بیت کوین بسیار شدید خواهند بود

دویچه بانک (Deutsche Bank) در تحلیل اخیر خود به آینده بیت کوین پرداخته و پیش بینی می کند که نوسانات این رمزارز بسیار شدید خواهند بود.

ماریون لابور (Marion Laboure)، تحلیلگر بخش تحقیقات دویچه بانک (Deutsche Bank)، در تحلیل اخیر خود پیش بینی کرده که BTC در آینده نقش طلای دیجیتال را ایفا خواهد کرد. وی در این خصوص گفت:

بیت کوین قرن ها ماندگار خواهد بود و توسط دولت ها کنترل نخواهد شد.

لابور پیش بینی می کند که BTC به طور بالقوه می تواند به طلای دیجیتال قرن ۲۱ تبدیل شود. با این حال، این تحلیلگر به تریدرها در خصوص نوسانات شدید این رمزارز هشدار داده است. به اعتقاد وی، BTC بیشتر از اینکه یک وسیله تبادلاتی باشد، یک وسیله سرمایه گذاری و سوداگرانه است. ماریون لابور افزود:

فقط چند خرید بزرگ دیگر یا خروج از بازار می تواند به طور قابل توجهی بر تعادل عرضه و تقاضا تأثیر بگذارد. بیت کوین به قدری ناپایدار است که نمی تواند یک ذخیره ارزش قابل اعتماد باشد. من انتظار دارم که در آینده این رمزارز نوسانات شدیدی داشته باشد.

اگرچه این تحلیلگر دویچه بانک در مورد نبود مقررات کافی برای رمرارزها و همچنین تأثیر احتمالی آنها بر محیط زیست ابراز نگرانی کرد، اما او باور دارد که BTC به احتمال بسیار بالا دارایی دیجیتال غالب در فضای کریپتو باقی خواهد ماند.

اتریوم، نقره دیجیتال

از نظر او، ممکن است اتریوم کاربردهای بیشتری در دیفای و توکن های غیرقابل معاوضه داشته باشد، اما BTC همچنان از مزیت اولین رمزارز بودن برخودار است.

اگر گاهی اوقات از بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال یاد می شود، پس اتریوم نیز باید نقره دیجیتال باشد.

تحلیلگران دویچه بانک پیش از این BTC را به عنوان رمزارزی بسیار مهم توصیف کرده بودند که نمی تواند نادیده گرفته شود. آنها همچنین پیش بینی کرده بودند که با ورود شرکت های مدیریت دارایی و سایر شرکت ها به بازار، احتمالاً قیمت این رمزارز بیش از پیش افزایش یابد. در سال ۲۰۱۹، این موسسه مالی پیش بینی کرده بود که ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ جایگزین ارزهای فیات خواهند شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx