اوراکل های چین لینک در کاردانو ادغام خواهند شد!

اوراکل های چین لینک در کاردانو ادغام خواهند شد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1207 نفر

اوراکل های چین لینک در کاردانو ادغام خواهند شد!

تیم توسعه دهنده کاردانو با انتشار یک پست وبلاگی از همکاری خود با چین لینک خبر داده است. این همکاری در نشست کاردانو در تاریخ ۲۵ سپتامبر به طور رسمی اعلام شد.

در این همکاری اوراکل های چین لینک در کاردانو ادغام خواهند شد. بدین ترتیب، توسعه دهندگان قادر به ساخت قراردادهای هوشمند برای برنامه های دیفای ADA خواهند بود.

همانطور که می دانید شبکه های اوراکل چین لینک داده ها را به شبکه های بلاکچین ارائه می دهند و به قراردادهای هوشمند این امکان را می دهند که از داده هایی همچون نتایج انتخابات، آمارهای ورزشی، نرخ دارایی های دیجیتال و آب و هوا استفاده کنند. به علاوه، اوراکل های LINK به اجرای قراردادهای هوشمند هیبرید در هر شبکه DLT کمک می کنند.

ادغام این اوراکل ها در DLT کاردانو به تیم های توسعه دهنده این امکان را می دهد که داده های سازمانی ارائه شده توسط چین لینک را در قراردادهای هوشمند خود ارائه دهند.

این اوراکل ها همچنین از برنامه های پیش بینی که با داده های ورزشی و داده های آب و هوایی لازم برای برنامه های بیمه استفاده می کنند، پشتیبانی می کنند. از این داده ها همچنین می توان در حوزه گیمینگ، توکن های غیرقابل معاوضه و بسیاری دیگر استفاده کرد.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار IOHK در این خصوص اظهار داشت که اوراکل های LINK برای قراردادهای هوشمند پیشرفته ضروری هستند و داده های واقعی را در اختیار بلاکچین ADA قرار می دهند.

وی همچنین بر این موضوع تأکید کرد که کاردانو قصد دارد بهترین ابزارها برای ایجاد راهکارهایی که کاربرد واقعی دارند را در اختیار توسعه دهندگان قرار بدهد.

هاسکینسون همچنین اعتقاد دارد که ادغام اوراکل های چین لینک می توانند زیرساخت عالی برای توسعه یک اکوسیستم دیفای در کاردانو باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx