رائول پال: اتریوم (ETH) می تواند تا ۲۰ هزار دلار صعود کند!

رائول پال: اتریوم (ETH) می تواند تا 20 هزار دلار صعود کند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2031 نفر

رائول پال: اتریوم (ETH) می تواند تا ۲۰ هزار دلار صعود کند!

در روند صعودی اخیر بیت کوین و رسیدن این ارز به بالاترین سطح خود، اتریوم (ETH) نیز موفق شده عملکرد خوبی داشته باشد. با اینکه اتریوم همچنان ۱۶٪ با بالاترین سطح خود فاصله دارد اما یکی از پیشکسوتان وال استریت معتقد است که اتریوم دنباله روی بیت کوین خواهد بود.

در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب اتریوم در بازه ۱۲۰۱ معامله می شود. افراد بسیاری در جامعه ارزهای دیجیتال گفته اند که اتریوم شبیه به بیت کوین نیست و این ارز موفق نشده به بالاترین سطح خود برسد. اما رائول پال (Raoul Pal)، پیشکسوت وال استریت عقیده دارد که اتفاقات بسیاری در انتظار اتریوم است.

رائول پال مدیرعامل گروه Real Vision معتقد است که اتریوم می تواند پتانسیل قیمتی بیت کوین را داشته باشد. به اعتقاد وی، براساس قانون متکافه (Metcalfe) اتریوم شبیه بیت کوین است و همین می تواند کلیدی برای قیمت اتریوم و بیت کوین باشد.

قانون متکافه بیان می کند که ارزش یک شبکه متناسب با تعداد گره های شبکه، از جمله رایانه ها و کاربران به توان دو است. این قانون که شامل اثرات شبکه می شود، به یکی از مؤلفه های اساسی موفقیت کسب و کارهای دیجیتال تبدیل شده است.

ETH ممکن است از BTC از لحاظ ارزش بازار سبقت بگیرد

رائول پال همچنین عنوان کرد که ارزش بازار اتریوم با سرعت بیشتری در مقایسه با ارزش بازار بیت کوین در حال رشد است. به اعتقاد وی، اتریوم ممکن است در این چرخه صعودی حتی تا بازه ۲۰ هزار دلاری صعود کند. به این ترتیب ارزش بازار این ارز از بیت کوین فراتر خواهد رفت.

پال قبلا در خصوص بیت کوین صحبت کرده بود. وی اعتقاد دارد که تا سال ۲۰۲۵ بیت کوین می تواند ۱ میلیون دلاری شود. با این وجود وی اعتقاد دارد که در طی ده سال اتریوم از نظر ارزش بازار از بیت کوین پیشی خواهد گرفت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx