آدرس های جدید در اتریوم به بالاترین سطح خود در ۳۵ ماه گذشته رسید!

آدرس های جدید در اتریوم به بالاترین سطح خود در 35 ماه گذشته رسید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4754 نفر

آدرس های جدید در اتریوم به بالاترین سطح خود در ۳۵ ماه گذشته رسید!

ایجاد آدرس های جدید در اتریوم به بالاترین سطح خود در ۳۵ ماه گذشته در ۱۴ دسامبر رسید. براساس داده های منتشر شده توسط تحلیلگران Santiment، در حدود ۱۷۷ هزار آدرس جدید در شبکه اتریوم ایجاد شدند.

معیار رشد شبکه Santiment نشان می دهد که فقط در یک روز در تاریخ ۱۲ دسامبر ۱۷۷۵۰۰ آدرس جدید اضافه شده اند.

تعداد آدرس های فعال نیز در ۱۴ دسامبر به ۷۱۴۰۸۱ تعداد رسید. در ژانویه سال ۲۰۱۸ در دوران پررونق ارزهای دیجیتال، تعداد آدرس های فعال به ۱.۱ میلیون رسیده بود.

دلایل افزایش تعداد آدرس ها

دلایل مختلفی می تواند برای ایجاد آدرس های جدید و فعال در ماه های اخیر وجود داشته باشد. یکی از این دلایل می تواند افزایش نقدینگی ماینینگ دیفای باشد که بازدهی خوبی را با اتریوم به عنوان وثیقه به همراه داشته است.

انتظار دریافت پاداش در بیکن چین اتریوم ۲.۰ نیز که به تازگی راه اندازی شده است، ممکن است باعث رشد تعداد آدرس ها شده باشد. و البته قیمت بیت کوین نیز تقریباً به بالاترین سطح خود نزدیک شده و همین موضوع باعث گرم شدن بازار سایر آلت کوین ها شده است.

اما در فورم های Reddit ایردراپ توکن های Flare Network برای دارندگان ریپل (XRP) به عنوان یکی از مهمترین دلایل رشد آدرس های اتریوم مطرح شده است.

فلر (Flare) پروتکل جدیدی است که قصد دارد با سازگار ساختن اکوسیستم XRP با قراردادهای هوشمند ماشین مجازی اتریوم (Virtual Machine)، زمینه ورود دیفای به شبکه ریپل را ممکن کند. کاربری در این خصوص گفت:

ممکن است دلیل این موضوع ایردراپ XRP/Spark/Flare باشد که نیازمند آدرسی سازگار با اتریوم است.

توکن بومی فلر به نام FLR به عنوان وثیقه در صدور FXRP استفاده خواهد شد. در این ایردراپ اسنپ شاتی از موجودی های ریپل در تاریخ ۱۲ گرفته شد که با رشد چشمگیر آدرس های جدید همزمان بود.

شبکه فلر اعلام کرده است که ۴۵ میلیارد توکن اسپارک (Spark) توزیع خواهد شد که از این میزان ۱۵٪‌ در زمان راه اندازی شبکه قابل دریافت خواهد بود. راه اندازی این شبکه برای ۳ الی ۶ ماه آینده برنامه ریزی شده است. گفته می شود که بقیه توکن ها در طی دو سال توزیع خواهند شد.

درحالی که بسیاری از صرافی های بزرگی همچون کوین بیس و بایننس که از پروسه ایردراپ به صورت کاملا خودکار پشتیبانی می کنند اما افرادی که ریپل های خود را در صرافی های متمرکز نگهداری می کنند باید به منظور دریافت این توکن ها، آدرس فلر ایجاد کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx