راه های پولسازی با ارز دیجیتال

راه های پولسازی با ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3153 نفر

راه های پولسازی با ارز دیجیتال

از آن جایی که هیچ بازاری مانند بازار کریپتوکارنسی پتانسیل رشد بالا را ندارد، نظر بسیاری از افراد به پولسازی با ارز دیجیتال جلب شده است. اما دقیقا چه روش هایی برای کسب درامد در این بازار وجود دارد؟ و مزیت آن چیست؟

 

مزایا

یکی از مزایای رمز ارزها این است که جدای از تصمیمات دولت ها زیست می کنند. همین موضوع باعث شده است تا به شکل جدی تحت تاثیر موارد سیاسی قرار نگیرد. ضمنا، اصول اقتصادی مانند عرضه و تقاضا کار خود را بهتر انجام دهند. دلاری بودن سرمایه گذاری هم می تواند نکته ی مثبت دیگری تلقی شود.

در این بازار که نسبت به رقبای خود امن تر است، ۴+۱ روش پولسازی وجود دارد.

 

اول – هودل کردن

یکی از روش های مرسوم کسب درامد، نگه داشتن ارزهای دیجیتال است. بهترین ارزهای دیجیتال از نظر هولدرها بیت کوین، ریپل و اتریوم است. برای این شکل از درامدزایی شما باید تحلیل فاندامنتال بدانید.

اگر تحلیل درست داشته باشید، این روش از پولسازترین روش ها است. برای مثال در سال ۲۰۱۳ قیمت بیت کوین ۱۵ دلار بوده است. اما در سال ۲۰۱۸ به ۱۹ هزار دلار رسید!

توجه کنید اگر شخضی فقط ۱۰۰ دلار بیت کوین میخرید، در مدت ۵ سال داراییش ۱۲۰۰ برابر رشد می کرد!

 

دوم – ترید کردن

این یک کار بسیار سودده است. البته هرگز به کسانی که تازه کار هستند پیشنهاد نمی شود. در این روش شما باید تحلیل تکنیکال بدانید تا بتوانید تریدر خوبی باشید.

معامله گران خوب صبور هستند. در قیمت های پایین خرید می کنند و در قیمت های بالا، با فروش ارز به سود می رسند. ارزهایی که نوسانات قیمتی دارند برای این کار بسیار مناسب هستند.

 

سوم – استیکینگ

می توان بعضی ارزهای دیجیتال را استیک کرد! استیک کردن بسیار شبیه به سپرده گذاری در بانک است. شما با خریدن مقداری از یک ارز دیجیتال و نگهداری آن، سود دریافت می کنید. شاید بتوان ادعا کرد تزوس و دش معروف ترین ارزهایی هستنند که امکان استیکینگ آن ها وجود دارد. ضمنا اتریوم نیز در تلاش است به این سمت پیش برود.

 

چهارم – استخراج

استخراج یا ماینینگ هم از روش های بسیار مرسوم برای کسب درامد است. البته این روش به همه پیشنهاد نمی شود. برای استخراج دستگاه های مخصوصی وجود دارد. استخراج بدون این دستگاه ها و با لپ تاپ هم ممکن است. اما هرگز پیشنهاد نمی شود. چرا که عملا به جز کسانی که دستگاه های مخصوص استخراج دارند، بقیه به سود نمی رسند.

 

چهارم به علاوه ی یک – استیبل کوین ها

علاوه بر ۴ روش مرسوم در دنیا، می توان یک روش پنجمی نیز نام برد. می دانیم بسیاری از افراد در بازار دلار فعالیت می کنند. یعنی ریال خود را به دلار تبدیل می کنند تا ارزش پولشان در شرایط تورمی حفظ شود.

گرچه در این مدل عملا سودی به دست نمی آید و صرفا ارزش پول حفظ می شود، ولی به هر حال یک روش مرسوم است.

استیبل کوین ها می توانند نقش این دلار را بازی کنند. با این تفاوت که نگهداری از آن ها ساده تر است. امکان خرید و فروش راحت تری دارند و ضمنا، همان عملکرد را دارند. پس بسیاری از افراد می توانند به جای خرید دلار، به خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال با قیمت ثابت (استیبل کوین) روی بیاورند.

 

شما کدام راه را ترجیح می دهید؟

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx