رشد چشمگیر پولکادات (DOT) و عملکرد خوب آلت کوین ها

رشد چشمگیر پولکادات (DOT) و عملکرد خوب آلت کوین ها
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2229 نفر

رشد چشمگیر پولکادات (DOT) و عملکرد خوب آلت کوین ها

در حالی که بیت کوین روزهای اوج خود را سپری می کند، پولکادات (DOT) نیز موفق شده شاهد صعود چشمگیری در نوع خود باشد. در حال حاضر پولکادات با ارزش بازار ۶.۸ میلیون دلاری خود در جایگاه ششمین رمزارز برتر بازار قرار دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته، پولکادات ۱۶.۸۳ درصد رشد کرد و امروز تا بازه ۷.۶۴ دلاری صعود کرد. هم اکنون این ارز در بازه ۷.۳۰ دلاری معامله می شود. این رمزارز یکی از موفق ترین آلت کوین های بازار در این هفته بوده و در مقایسه با سایر ارزهایی که ارزش بازار بالایی دارند، عملکرد چشمگیری داشته است.

اتریوم نیز که دومین رمزارز برتر بازار است عملکرد خوبی داشته و موفق شده در مقایسه با هفته گذشته ۱۶٪ و در ۲۴ ساعت گذشته ۵٪ رشد کند. هم اکنون در زمان نگارش این مطلب، اتریوم در بازه ۷۲۵ دلاری معامله می شود.

علاوه بر این دو ارز، آلت کوین های دیگر نیز مانند لایت کوین شاهد صعود بوده اند. این آلت کوین در مقایسه با هفته گذشته ۱۳٪ رشد داشته است. کاردانو هم شاهد رشدی ۲۰ درصدی بوده و با این رشد، ارزش خود را به ۰.۱۸ دلار افزایش داده است.

بایننس کوین نیز شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش خود بوده و به رکورد جدیدی را برای خود در صرافی بایننس در بازه ۳۹.۶ دلاری ثبت کرده است.

اخیرا مایکل وان دو پوپه (Michael van de Poppe) در خصوص فرا رسیدن فصل آلت کوین ها صحبت کرده بود و گفته بود که ارزهای بسیاری در حال کاهش فاصله خود با بیت کوین و اتریوم هستند. او گفت:

به آرامی ولی مطمئنا، ارزهای دیگر در حال افزایش سرعت خود و رسیدن به ارزهای برتر بازار یعنی اتریوم و بیت کوین هستند. پولکادات سرعت چشمگیری داشته درحالی که بیت کوین در حال تلاش برای به ثبات رسیدن بوده است. رسیدن به بالاترین سطح چیزی است که من برای آلت کوین ها پیش بینی می کنم. سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با شکوه خواهد بود.

کدام آلت کوین ها در سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری خواهند داشت؟

در ادامه این تحلیلگر به آلت کوین هایی اشاره کرد که به اعتقاد وی عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر ارزها خواهند داشت. او گفت:

کدام ارزها عملکرد خوبی خواهند داشت؟ ارزهایی که ارزش بازار بالایی دارند جز اولین ها خواهند بود. به همین دلیل است که ما شاهد عملکرد خوب ارزهایی مانند DOT، ADA، ATOM و ETH هستیم. بر روی این ارزها تمرکز کنید. بعد از این ارزها، بر روی رمزارزهایی که ارزش بازار متوسط و پایینی دارند متمرکز شوید.

با این وجود این تحلیلگر نسبت به سرمایه گذاری کردن و توجه انحصاری به این ارزها هشدار داد و گفت بهتر است که تنها بخشی از سرمایه خود را به آلت کوین ها اختصاص داد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx