رشد ۱۰۰ درصدی استلار (Stellar) بعد از به روزرسانی

رشد 100 درصدی استلار (Stellar) بعد از په روزرسانی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2818 نفر

رشد ۱۰۰ درصدی استلار (Stellar) بعد از به روزرسانی

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت استلار (Stellar) با رشدی ۶۰ درصدی همراه بود و برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۱۸ از ۰.۲۰ دلار عبور کرد. این رشد چشمگیر در قیمت استلار به دنبال اعلامیه ای توسط توسعه دهندگان این پروژه مبنی بر اجرای نسخه جدیدی از پروتکل شبکه عمومی استلار توسط اعتبار سنج ها اتفاق افتاد.

به روزرسانی پروتکل ۱۵ از ۲۳ نوامبر به اجرا گذاشته شد و دو ویژگی جدید را معرفی می کند که هدف آنها کاهش سطح پیچیدگی ارائه شده به کاربران برنامه ها و خدمات در بستر شبکه استلار است.

طبق وبلاگ رسمی استلار، ویژگی های پروتکل ۱۵ بیش از یک سال است که در حال توسعه است و برخی از “بزرگترین بخش های دردسر آور” را برای توسعه دهندگان هنگام ساخت برنامه ها و خدمات برای مشتریان در بستر استلار برطرف می کند.

قیمت استلار نسبت به سال گذشته تا ۲۱ نوامبر که حجم معاملات افزایش یافت نسبتاً فروکش کرده بود. ارزش استلار طی ۴۸ ساعت گذشته دو برابر شده و با سود هفتگی ۱۲۵ درصدی در صدر ۱۰۰ کوین برتر از نظر سرمایه بازاری قرار گرفته است. درحال حاضر استلار در میان تعداد اندکی کوین قرار دارد که در حال حاضر پیشرو هستند.

نمودار هفتگی استلار (XLM)

نمودار هفتگی استلار (XLM)

استلار فورکی از پروتکل آزمایشگاه ریپل است که توسط Jed McCaleb توسعه داده شده است. هدف استلار که در ژوئیه سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، کاهش هزینه پرداخت های بین پلتفرمی با استفاده از بلاکچین است. این پروژه بطور خاص بر روی خدمت رسانی به مناطقی متمرکز شده است که در آنها دسترسی به خدمات مالی سنتی یا وجود ندارد یا بسیار هزینه بر است.

در ماه اکتبر استلار اعلام کرد که استیبل کوین USDC در سال ۲۰۲۱ در بلاکچین استلار میزبانی خواهد شد و به این ترتیب به پیشبرد مأموریت استلار برای ساده سازی نقل و انتقال پول بین پلتفرم ها کمک خواهد کرد. کارمزدهای بسیار پایین استلار و زمان تسویه حساب ۴ الی ۵ ثانیه ای از مهمترین ویژگی هایی هستند که باعث افزایش فروش این رمزارز شده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx