رشد ۳۰ درصدی ریپل (XRP) در ۲۴ ساعت گذشته علیرغم مشکلات قانونی

رشد 30 درصدی ریپل (XRP) در 24 ساعت گذشته علیرغم مشکلات قانونی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1901 نفر

رشد ۳۰ درصدی ریپل (XRP) در ۲۴ ساعت گذشته علیرغم مشکلات قانونی

دسامبر سال گذشته ماه دشواری برای ریپل (XRP) به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از این شرکت بود. در اواسط دسامبر قیمت ریپل برابر با ۰.۶۴ دلار بود اما با شکایت این کمیسیون، روند نزولی ریپل آغاز شد و این ارز در طی چند هفته به ۰.۲۰ دلار سقوط کرد.

اما در هفته اول ژانویه این ارز موفق شد با رشد ۳۷ درصدی، قیمت خود را به ۰.۳۰ دلار افزایش بدهد و بخشی از ضررهای خود را جبران کند. این ارز در مقایسه با روز گذشته در حدود ۳۰% رشد کرد.

حذف ریپل از صرافی ها

بعد از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از شرکت ریپل در ماه دسامبر به دلیل فروش اوراق بهادار غیر مجاز، صرافی های بزرگی همچون کوین بیس تصمیم گرفتند که این ارز را از پلتفرم های خود حذف کنند. در همین راستا، روز گذشته صرافی Blockchain.com اعلام کرد که به زودی خرید و فروش این ارز را در پلتفرم خود متوقف خواهد کرد.

علیرغم روند نزولی که این ارز در یک ماه گذشته تجربه کرده متی گرینسپن (Mati Greenspan) موسس Quantum Economics اعتقاد دارد که عملکرد XRP همتراز با بازار بوده است.

حمایت از XRP با ثبت دادخواست

با اینکه همچنان به لیست صرافی هایی که ترید XRP را متوقف کرده یا به کلی این ارز را از پلتفرم های خود حذف کرده افزوده می شود، اما این ارز هنوز از حمایت برخی برخوردار است. عریضه ای در WhiteHouse.gov ثبت شده که از دولت فدرال درخواست کرده که رمزارز XRP را به عنوان یک ارز به رسمیت بشناسد. تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر این درخواست را امضا کرده اند و در کل به ۱۰۰ هزار امضا برای دریافت پاسخ رسمی نیاز دارد.

با اینکه صرافی های مستقر در امریکا سعی کرده اند که فاصله خود را با XRP افزایش بدهند، اما به نظر می رسد که بازارهای آسیایی توجهی به شکایت این کمیسیون از ریپل نکرده اند. دنیس ونیکوروف (Denis Vinokourov) مدیر تحقیقات کارگزاری Bequant در این راستا گفت:

شایان توجه است که XRP در ژاپن به عنوان اوراق بهادر در نظر گرفته نمی شود، و ممکن است به زودی این شرکت به حوزه دیگری نقل مکان کند.

با در نظر گرفتن صحبت های مدیران اجرایی ریپل، کریس لارسن (Chris Larsen) و برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) مبنی بر انتقال دفتر مرکزی این شرکت به کشور دیگری به دلایل سازمان های نظارتی، احتمال نقل مکان این شرکت بیش از پیش قوت گرفته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx