روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr): قسمت دوم

روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr): قسمت دوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1213 نفر

روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr): قسمت دوم

نقشه راه

در قسمت اول به بررسی مقدماتی در رابطه با پروژه انکر پرداخته شده است و همچنین در رابطه با ویژگی‌هایی که باعث شده این شبکه خاص به نظر برسد ارائه شده است. در قسمت دوم به مکانیسم و روش کار انکر پرداخته شده است. در قسمت آخر نیز روش خرید انکر و چگونگی کسب درآمد با استفاده از روش استیک کردن را به تفسیر توضیح می‌دهیم.

انکر چگونه کار می‌کند؟

درک این نکته مهم است که بدانی Ankr یک بلاک چین نیست و به عنوان مجموعه ای از ابزارها برای سازندگان، سهامداران و شرکت ها عمل می کند. ویژگی های اصلی آن عبارتند از:

 

سهامداری نقدینگی (Liquid Staking)

یکی از مشکلات رایج DeFi (مالی غیرمتمرکز) از دست دادن نقدینگی هنگام سهام دادن وجوه است. جدا از ارائه سهامداری در چندین زنجیره، Ankr همچنین توکن های پاداش دهنده ای ارائه می دهد که نشان دهنده وجوه سهام شما است. بنابراین می توانید از آنها برای استیکینگ بیشتر، فروش یا سرمایه گذاری در صورت تمایل استفاده کنید. این مکانیسم به خارج کردن ارزش سرمایه گذاری های شما از حالت قفل شده کمک می کند.

 

برای شروع با استیکینگ یا همان سهامداری، باید کیف پول خود را به این پلتفرم متصل کنید. از آنجایی که می توانید چندین ارز دیجیتال را از طریق انکر استیک کنید، از طیف وسیعی از کیف پول ها پشتیبانی می کند. بیایید به عنوان مثال به ETH نگاه کنیم. پس از انجام فرآیند استیکینگ (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت)، در ازای آن aETHc را دریافت خواهید کرد.

 

از آنجایی که اتریوم شما در آماده‌سازی برای اتریوم ۲.۰ قفل شده است، aETHc راهی برای دسترسی به دارایی‌های استیک شده شما فراهم می‌کند. در ابتدا، aETHc 1:1 با مقدار ETH استیک شده بود، و همین امر باعث می‌شد قیمت aETHc در طول زمان از ارزش ETH بالاتر رود. زیرا aETHc نه تنها نشان‌دهنده توکن‌های استیک شده بلکه نشان دهنده سودی است که به شما تعلق می‌گیرد. متاسفانه تمام توکن‌هایی که توسط Ankr پشتیبانی می‌شوند، یک نسخه نقدی را ارائه نمی‌دهد، اما خوشبختانه اکثر آنها این کار را می‌کنند.

 

خدمات زیرساخت گره

راه اندازی یک گره بلاک چین به دانش فنی، زمان و تلاش نیاز دارد. هرکسی مهارت مدیریت استقرار گره را ندارد. اگر به یک گره اختصاصی RPC (تماس رویه از راه دور) نیاز دارید، انکر می تواند با پرداخت هزینه ای برای شما ایجاد کند.

 

یک گره اختصاصی RPC به این معنی است که شما یا پروژه شما می‌تواند با بلاک چین بدون مبارزه برای ترافیک با سایر کاربران تعامل داشته باشد. انکر همچنین این گره را مدیریت می کند تا مطمئن شود که به طور موثر اجرا می شود. برای اجاره یک گره RPC اختصاصی، کاربران هزینه ماهانه را به صورت ANKR، می پردازند.

 

APIهای پریمیوم

توسعه دهندگانی که قراردادهای هوشمند و DApp ها را در یک بلاک چین استفاده می‌کنند باید با API خاص آن (رابط برنامه نویسی برنامه) کار کنند که معمولاً نیازمند اجرای گره خود و صرف ساعت ها برای همگام سازی آن با وضعیت فعلی بلاک چین است.

 

با استفاده از نقطه پایانی API در Ankr، بدون اینکه خودتان کار راه اندازی را انجام دهید، به کل داده های زنجیره دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب، API تمام اطلاعات مورد نیاز برای اجرای موفقیت آمیز را به DApp شما ارائه می دهد. به عنوان یک مزیت اضافی، کاربران به طیف گسترده ای از APIها در مجموعه مشابه انکر دسترسی دارند. استفاده از این APIها بسته به سطح دسترسی شما می تواند تا ۲۵۰ دلار در ماه هزینه داشته باشد.

 

مشارکت پروژه‌ای

Ankr یک مدل Web 3.0  به عنوان یک سرویس خدماتی زیر ساختی برای مشاغلی که به راه حل های منعطف و سفارشی نیاز دارند ارائه می دهد. شرکت‌هایی که با بلاک چین‌های متعدد سروکار دارند، می‌توانند از سرویس‌های API و RPC  که از طریق یک پلتفرم نظارت قابل دسترسی هستند استفاده کنند. از آنجایی که نیازهای تجاری معمولاً با نیازهای پروژه های کوچکتر، برنامه های کاربردی و کاربران متفاوت است، این راه حل سازمانی به طور خاص به موارد استفاده تجاری پاسخ می دهد.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx