روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr): قسمت سوم

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1175 نفر

روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr): قسمت سوم

در قسمت اول به بررسی مقدماتی در رابطه با پروژه انکر پرداخته شده است و همچنین در رابطه با ویژگی‌هایی که باعث شده این شبکه خاص به نظر برسد ارائه شده است. در قسمت دوم به مکانیسم و روش کار انکر پرداخته شده است. در قسمت آخر نیز روش خرید انکر و چگونگی کسب درآمد با استفاده از روش استیک کردن را به تفسیر توضیح می‌دهیم.

توکن ANKR چیست؟

ANKR یک توکن ابزاری ERC-20 پلتفرم Ankr در بلاک چین اتریوم است. توکن ANKR دارای حداکثر عرضه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ است و می توان از آن برای موارد زیر استفاده کرد:

  1. هزینه هاست و سایر خدمات را در پلتفرم Ankr بپردازید
  2. کمک های مالی به زیرساخت باز برکلی برای محاسبات شبکه (BOINC)
  3. خدمات رایانش ابری غیرمتمرکز را خریداری کنید
  4. در مکانیسم حاکمیت آنکر شرکت کنید

به این ترتیب، ANKR می تواند هم به عنوان یک توکن ابزار و هم به عنوان یک توکن حاکمیتی در پلت فرم انکر استفاده شود. به عبارت دیگر، ANKR نه تنها یک روش پرداخت برای همه محصولات انکر است، بلکه بخش مهمی از پروتکل Ankr برای کاربران، ارائه دهندگان و سهامداران است.

 

از کجا می توانم ANKR بخرم؟

برای خرید رمزارز انکر با نماد ANKR می‌توانید از صرافی ارزینجا استفاده کنید. بدین صورت که وارد حساب کاربری خود می‌شوید، حساب خود را شارژ می‌کنید، و در بخش بالا سمت چپ سایت بر روی سفارش جدید کلیک می‌نمایید.

در مرحله بعد ارز ANKR را در بخش نوع ارز انتخاب کنید، و مقداری که قصد خرید آن را دارید را یا به صورت واحد ارز مورد نظر در مقدار به عدد یا به صورت مقدار بر حسب تومان وارد کنید.

لازم به ذکر است که این توکن در صرافی ارزینجا بر روی شبکه‌های BEP20، BEP2 و ERC20 قرار دارد. برای انتقال آن لازم است شبکه انتقال انکر را انتخاب کنید. پس از وارد کردن مقداری که قصد خرید آن را دارید، آدرس کیف پول خود را وارد کنید تا به محض خریداری این توکن، به کیف پول شما واریز شود.

 

چگونه می‌توانم آنکر را استیک کنم؟

یکی از ویژگی های کلیدی Ankr، استیک کردن ساده در چندین زنجیره در یک مشتری است. برای انجام این کار، مراحل ساده است.

 

  1. ابتدا به وب‌سایت Ankr StakeFi بروید و ارز دیجیتالی را که می‌خواهید در آن به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید. در اینجا، ما BNB را انتخاب کرده‌ایم، بنابراین باید روی [Start staking] کلیک کنیم. توجه داشته باشید که استیک کردن BNB در Binance Beacon Chain شما را ملزم به استفاده از کیف پول زنجیره ای بایننس می کند.

  1. اکنون، روی دکمه بزرگ [Grant Access] کلیک کنید.

  1. حساب کاربری خود را انتخاب کنید

  1. اکنون می‌توانید مبلغی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید (استیک کنید)، انتخاب کنید. مطمئن شوید که BNB کافی برای پرداخت هزینه های تراکنش خود دارید و به یاد داشته باشید که اگر می خواهید سهام خود را حذف کنید دوباره به Ankr بازگردید.

خلاصه

مهم نیست که چه نوع کاربر بلاک چین هستید، احتمالاً یک سرویس Ankr وجود خواهد داشت که شما به آن علاقه مند هستید. بسیاری از کاربران سکه هایی را در بلاک چین های مختلف نگه می دارند و تقاضا برای مجموعه هایی را ایجاد می کند که می توانند وجوه را در یک مکان مدیریت کنند. توسعه دهندگان همچنین به خدمات چند زنجیره ای و توانایی گسترش سریع در شبکه های دیگر نیاز دارند. تا کنون، Ankr خود را به عنوان یک راه حل زیرساختی محبوب وب ۳.۰ معرفی کرده است که همچنان خدمات و پشتیبانی بیشتری را برای کاربران اضافه می کند.

روش‌های بسیاری برای کسب درآمد در ارزهای دیجیتال وجود دارد، و انکر به عنوان یک پلتفرم روش استیکینگ را برای کاربران در بلاک‌چین‌های مختلف تسهیل کرده است.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx