آیا تزوس همانند چین لینک به بالاترین سطح قیمت خود می رسد؟

آیا تزوس همانند چین لینک به بالاترین سطح قیمت خود می رسد؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2838 نفر

آیا تزوس همانند چین لینک به بالاترین سطح قیمت خود می رسد؟

طبق تحلیل ها، تزوس آماده رسیدن به ۶ دلار است. این بالاترین قیمت تزوس تا به الان خواهد بود.  تاریخچه ی تزوس نشان می دهد که همیشه روندی شبیه به چین لینک داشته است. معمولا این ارز در برابر روندهای خرسی فراگیر هم کمتر دستخوش تغییر شده است.

سرمایه بازار

این ارز توانست از ۲.۹۵ دلار تا ۴.۵ دلار رشد کند. اما آیا قیمت از این هم بالاتر می رود؟ خوب است نگاهی به نمودارها بیاندازیم. تزوس مقاومت ۳.۲۵ دلاری را شکست و توانست با قدرت تا ۴.۵ دلار حرکت کند. یکی از راه های خوب تحلیل قیمت، بررسی سطوح ۱.۶۱۸ و ۲.۶۱۸ فیبوناچی است.

روند تزوس

نمودار ۴ ساعته ی این ارز به وضوح سطوح حمایتی را نشان می دهند که باید مراقب آن ها بود. خرید در چنین وضعیتی که در نمودار دیده میشود یک خرید احساسی است. الزاما این شرایط تضمین کننده ی سود در آینده نیست. طبق تحلیل ها، باید کمی محتاطانه عمل کرد. هرچند که امکان این رشد به زودی زود وجود دارد، اما فراموش نکنیم افزایش قیمت معمولا با اصلاح همراه است.

میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه ی جفت ارز تزوس با بیت کوین هم به عقب حرکت کرده است. سطح قیمت  ۰.۰۰۰۳۷۰۰-۰.۰۰۰۳۸۰۰ هم در سال گذشته بار ها تست شده است. تمام این تفاسیر احتمال حرکت رو به بالا را تقویت می کند. 

سطح سبز مشخص شده در نمودار سطح مهمی است که باید مراقب آن بود. این خط احتمالا سطح حمایت باشد.تا زمانی که نمودارها در این شرایط باشند، می توان ادعا کرد دست برتر با گاو ها است.

بیت کوین و تزوس

تارگت تزوس

تحلیلگران تارگت این افزایش قیمت را ۶ دلار پیش بینی کرده اند.افزایش تا ۵ دلار قطعی تر به نظر می رسد. اما رشد تا ۶ دلار هم دور از ذهن نیست.

با ما همراه باشید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx